Toon posts:

ps2 eject lampje brand niet meer en lade gaat niet meer open

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een omgebouwde ps2. Alles werkt al een jaar pefect maar vandaag gebeurd het volgende:

Als eerste worden een aantal spellen niet meer gelezen (het witte ps2 logo komt niet meer). Andere spellen doen het gewoon nog wel. Even later doen alle spellen het weer en tijdens het spelen loopt de ps2 vast. Daarna doet het blauwe lampje van de eject knop het niet meer en krijg ik de lade niet meer open. Hij leest de cd die erin zit ook niet meer en krijg een zwart beeld.

Waar kan dit aan liggen? hoop dat iemand mij kan helpen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:53

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik denk dat ie gewoon naar de klote is. :)

Schroef 'm eens los en controleer 'm eens op fysieke schade. Zit er een mod-chip in? Over die chip mag helaas niet op dit forum gediscussieerd worden. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat het te maken heeft met de chip. Daar waen geen problemen mee, ook niet toen hij raar begon te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Een tijdje van het ~net helpt ook niet?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt als een overleden PS2 die nog laatste stuiptrekkingen heeft :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ombouwt, gaat ie stuk.. Heel jammer, maar daar gaat je 199€ investering.. Advies? Koop een nieuwe en bouw hem niet om, en schaf ook alleen maar legale spellen aan.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
"Als je ombouwt, gaat ie stuk.. Heel jammer, maar daar gaat je 199€ investering.. Advies?'

Wat een stomme conclusie? zie jij een causaal verband tussen ombouwen en stukgaan van een ps2? Hoeveel omgebouwde ps2 zijn er wel niet die niet stuk zijn? JA een heleboel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Je hebt gewoon pech, meer niet.

Pagina: 1