Toon posts:

'I hate popups' popup niet te verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is een tijd terug zocht ik een popup blocker en die heb ik toen gevonden maar nou krijg ik telkens zo'n iritantte popup van I HATE POPUPS en ik krijg deze popup met geen mogelijkheid uit mijn pc ik heb de volgende programma's geprobeerd

Ad aware
Spybot
spy sweeper

en geen een programma krijgt die iri popup er uit kan iemand mij helpen :(

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:28
toolbar.google.com

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Titel wat duidelijker gemaakt en topic verplaatst naar Beveiliging & Virussen.

Probeer eens te kijken hoeveel je kan verwijderen met HijackThis. :)

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:09

Godjira

To infinity and beyond!

Je kunt ook een andere browser proberen, neem bijvoorbeeld Mozilla Firefox 0.9 of de gewone Mozilla browser. Deze zijn sowieso minder gevoelig voor pop-ups (lees: je hebt er bijna nooit last van, ook zonder pop-up killers). Ook zijn ze niet gevoelig voor Spyware en ad-ware (en de rest van die shit). IE is daarvoor gewoon heel gevoelig.

Profile

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

I second that :)

Was altijd een MS aanhanger en gebruikte IE en OE. Sinds de overstap naar FireFox en Thunderbird heb geen enkele spyware of virus meer gehad. Misschien voor je huidige probleem geen oplossing, maar voor de lange termijn een prima oplossing :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt elk programma wel geprobeerd om die rot zooi weg te krijgen maar het wil niet ik baal er giga van :@ als iemand nog wat weet meld het ff

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Lees eventjes dit door: Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten - en pas je topic even aan zodat het hier aan voldoet.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Misschien een vreemde vraag:
Je hebt het geïnstalleerd, kan je het niet gewoon uninstallen?
Ik neem aan dat je de trial versie van een popupblocker hebt, en dat die periode nu over is. Ze gaan nu irritant doen om je over te halen het ding aan te schaffen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1