[Geheugen] Incompatibel met MSI K8N Neo Platinum?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:30

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Ik heb nu net een reepje 512 MB Dane-Elec teruggekregen via de RMA procedure van salland, omdat het vorige reepje ladingen fouten gaf en ervoor zorgde dat ik windows niet kon installeren. Maar bij dit nieuwe reepje krijg ik precies hetzelfde probleem. Voordat windows opstart blauwe schermen. Nadat ik mijn tijdelijke 256 mb pc3200 cl3 er weer in heb gegooid, doet ie het weer. Weer salland gebeld dat volgens mij dat geheugen niet echt compatibel is. Ik kan het WEER terugsturen, en een nieuw reepje halen. Maar, ik kijk net op de site van MSI, om te kijken welk geheugen wel werkt met mijn mobo, en ik zie alleen wat vage merken en wat merken die salland niet verkoopt. (A-Data/ATP/Crucial/Elixer/Geil/Infineon/Micron/Nanya/ProMOS/PSC/SEC/Swizzkit/Winbond)

Als ik nu bijvoorbeeld Kingston of Corsair koop, (wat me BTW wel weer 30 euro meer kost!!!!) die niet in de lijst staan van de MSI site, krijg ik dan weer hetzelfde gezeik (blauwe schermen)? Graag raad, ik ben het terugsturen van geheugen, en het wachten op RMA procedures zat! :)

| system specs |

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Heel simpel- als het in die lijst staat, werkt het gegarandeerd (zo niet kun je je mobo terugsturen), als het er niet instaat heb je geen enkel garantie dat het werkt.

Zeker als je vage 3rd party RAM koopt (Kingston en Corsair doen vaak hun best je niet te vertellen wat voor chips er op hun repen zit), blijft het een gok.

Maar hier is genoeg over geschreven en eigenlijk geef je het antwoord zelf al.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.