topic dicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
[rml][ freebsd] Hoe aan strfmon komen?[/rml]

Die was dicht, en volgens mij onterecht, ik heb gemailed, nix ontvangen, daarma een verbeterde topic aangemaakt, direct weer dicht.

mail:

Topic sluiten is onnodig, je geeft aan dat mijn reply's niet vriendelijk zijn, echter ik geef heel normaal op alle antwoorden. net zoals je mede moderator wat gokt. Ik vind een dergelijk replay van user "snake" veel meer kortaf en daardoor bijna onbeschoft.

PHP versie is totaal niet relevant, en eigenlijk mijn BSD ook niet, echter die was me ontschoten, die zet ik er normaliter wel bij. Ik heb de neiging om te gaan denken dat enkele mods tegen mij zijn gesteld.

Groet Martin v/d Bij

===========

Ik ben van mening dat het onderwerp toch echt niet gesloten worden, lijkt me sterk dat dat *moet* gebeuren op het vergeten van 1 versienummer!!

Graag zou ik zien dat mijn laatste topic hiervan toch weer open gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Topic is niet eens anderhalf uur geleden gesloten, je kan toch wel iets meer geduld opbrengen en even wachten op een mailtje? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
lees je mail nou maar. Ten eerste voldoet je TS gewoon niet aan de policy. Ten tweede vind je het nodig om ronduit bot te reageren als iemand een tip geeft. En ten derde: ik gooi een topic dicht, jij mailt en verwacht binnen een half uur een reactie? Sorry hoor, maar wij hebben ook nog een sociaal leven, en dat draait niet alleen om GoT.

En daarbij (en ik vraag me af of je nu wel een policy gelezen hebt) zet je dit nog in het verkeerde topic neer, en je doet niks met het stickey (Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!) wat hier toch duidelijk in dit forum staat.

[ Voor 24% gewijzigd door Zwerver op 21-06-2004 16:06 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Je hebt al gemailed, maar er staat ook dat mods ook een leven hebben en wel wat anders te doen hebben dan jouw mail lezen en beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Yep, geloof het of niet, maar de crew heeft ook gewoon een leven. Even wat meer geduld opbrengen met de vrijwilligers hier die het forum in goede banen proberen te leiden is niet teveel gevraagd dus :)

Even een topic in LA aanmaken is dus niet de bedoeling ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

M4RTiN schreef op 21 juni 2004 @ 16:02:
ik heb gemailed, nix ontvangen
Als het nu een weekje later was, oké, maar het is amper een uurtje later totdat je een tweede topic opende. Dat is echt van den zotte!

Je mag inderdaad wat meer geduld opbrengen. We zijn echt zo beroerd nog niet om te reageren op emails.

edit:
Ej Remy :w

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 21-06-2004 16:09 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.