Ik ben momenteel bezig met het zoeken naar een tool die het mogelijk moet maken gegevensconversies uit te voeren dmv ODBC import. Het is de bedoeling dat ik data uit een UNIFY db importeer in een MySQL db (dmv een ODBC-driver die inmiddels is aangeschaft). Ik weet dat dit mogelijk is met SQL yog die een ODBC import functionaliteit heeft, maar ik vraag me af of er nog mensen zijn die andere programma's gebruiken of aanraden voor ODBC import.
Hoe kan ik er tevens voor zorgen dat deze conversies geautomatiseerd verlopen rond een bepaalde tijd (in de avonduurtjes bv.)? In iedergeval niet met crontab of schedular, maar deze functionaliteit zou ook in de tool moeten zitten. Heeft iemand ervaring hier met dergelijke tools?
Hoe kan ik er tevens voor zorgen dat deze conversies geautomatiseerd verlopen rond een bepaalde tijd (in de avonduurtjes bv.)? In iedergeval niet met crontab of schedular, maar deze functionaliteit zou ook in de tool moeten zitten. Heeft iemand ervaring hier met dergelijke tools?