Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Telfort 100 icm 6230

Pagina: 1
Acties:

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 22:03
Hallo,
Omdat mijn abo binnenkort afloopt ben ik opzoek naar een nieuwe gsm+abo. Volgens de belwijzer is Telfort 100 hèt perfecte abo voor mij.
Telfort heeft namelijk een aantal voordelen;
-99.2% dekking in Nederland
-in meer dan 90 landen bellen en gebeld worden
-geen aansluitkosten
-gratis voicemail

En na me een beetje georiënteerd te hebben is mijn keuze gevallen op de Nokia 6230.

Maar nu heb ik twee vragen;
-wordt een telefoon die je via de telfort site besteld, zonder simlock geleverd?
-heeft iemand nog andere ervaringen met telfort?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

Als je een abonnement neemt, dan krijg je daar een sim lock vrij toestel bij geleverd..
Indien anders dan is het aangegeven..

Ervaring met telfort... Helaas wel.
Als alles werkt niets aan de hand, heb je een probleem dan moet je daar tig keer achteraan bellen.
Ook vinden ze het nogal leuk om voor het minste of geringste incassoburo's achter mensen aan te sturen.

[ Voor 68% gewijzigd door job op 21-06-2004 15:24 . Reden: zinsbouw typo's :) ]

• Ghannes
damster schreef op 21 juni 2004 @ 15:19:
Als je een abonnement neemt, dan krijg je daar een sim lock vrij toestel bij geleverd..
Indien anders dan is het aangegeven..

Ervaring met telfort... Helaas wel.
Als alles werkt niets aan de hand, heb je en probleem dan moet je daar tig keer achteraan bellen.
Ook vinden ze het nogal leuk om mensen voor het minste of geringste te dreigen met incassoburo's
Je krijgt niet altijd een simlock vrij toestel. Een vriend van me kocht ooit een 3330 met Hi Profile, maar deze was niet simlockvrij. Misschien omdat dit al jaren geleden is?

wat was jou probleem met telfort dan als ik vragen mag?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

Als een telefoon een simlock heeft is dat wel te zien aan de prijs.
De aanbieding is dan onwaarschijnlijk goedkoop :)
Bij belbundels worden altijd telefoons verstrekt zonder simlock.
hi profile is een abonnement zonder belminuten, dat zou de wel reden kunnen zijn voor de simlock.. anders verkopen ze die mobiel wel heel goedkoop, want ze zijn niet gegarandeerd van een redelijk betaling per maand :)

Mijn probleem met telfort...
Even geen saldo en dus een geweigerde incasso is voor hun al reden om een incassoburo in te schakelen.
onvriendelijk personeel bij de costumer relations afdeling die je niet normaal te woord kunnen staan.
Een reactietijd van 4 week op geschreven brieven.. (geven ze zelf ook toe)

Nu klinkt het wel heel negatief :)
Maar de meeste mensen hebben totaal geen problemen met telfort.
Ook is mijn ervaring van 2 jaar geleden.

Overigens is prijstechnisch niet zo slim om een mobiel via de telfort site te kopen.
Je kan dezelfde telefoon + abbo waarschijnlijk een stuk goedkoper krijgen via een online telefoonshop.
Kijk eens op http://www.telecomvergelijker.nl waar jij je telefoon het goedkoopst kan aanschaffen.

[ Voor 15% gewijzigd door job op 21-06-2004 15:35 ]

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:00

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Even goed zoeken hier levert meer topics met ervaringsvragen op, bijvoorbeeld deze: Ervaringen met Telfort?

Om je even een tip te geven: je kunt ook via onafhankelijke aanbieders je toestel bestellen. www.gsmweb.nl vraagt je € 4 minder voor het toestel en geeft je 2 maanden gratis abo.
Ik heb zelf toestel+abo via gsmweb gekocht, werkte perfect. Maar ook hier zul je minder goede ervaringen vinden als je gaat zoeken.

Je kunt ook eens een belwinkel binnenlopen en vragen wat zij je met jou voorkeur voor telefoon en abo aan willen bieden.

Signatures zijn voor boomers.

• Ghannes
Maasluip schreef op 21 juni 2004 @ 15:30:
Even goed zoeken hier levert meer topics met ervaringsvragen op, bijvoorbeeld deze: Ervaringen met Telfort?

Om je even een tip te geven: je kunt ook via onafhankelijke aanbieders je toestel bestellen. www.gsmweb.nl vraagt je € 4 minder voor het toestel en geeft je 2 maanden gratis abo.
Ik heb zelf toestel+abo via gsmweb gekocht, werkte perfect. Maar ook hier zul je minder goede ervaringen vinden als je gaat zoeken.

Je kunt ook eens een belwinkel binnenlopen en vragen wat zij je met jou voorkeur voor telefoon en abo aan willen bieden.
Hey bedankt voor je tip. Ik kom volgens telecomvergelijker uit op 2call. Ik kan weer even vooruit B)

die aanbieding van 2 maanden gratis op telfort op gsmweb.nl is alleen bij 1-jarig abo. Jammer

edit:
aanbieding alleen bij 1-jarig abo!

[ Voor 9% gewijzigd door Ghannes op 21-06-2004 15:40 ]

Pagina: 1