Toon posts:

[Word] Soort template/sjabloon ontwikkelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor een behoorlijk aantal websites functionele ontwerpen (FO's) gaan opstellen. Ik kan natuurlijk elke FO apart gaan typen in Word, maar ik hoop dat het makkelijker kan.

Ik zit zelf te denken aan een soort template in Word die ik eerst zou moeten ontwikkelen en daarna voor elke website de gegevens invullen. Als er bijvoorbeeld een lay-outwijziging doorgevoerd moet worden in de FO's, dan zou ik dat in de template kunnen doen, zodat elke FO wordt aangepast.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 15:50 . Reden: FO's moeten in Word documenten ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 15:14:
Ik moet voor een behoorlijk aantal websites functionele ontwerpen (FO's) gaan opstellen. Ik kan natuurlijk elke FO apart gaan typen in Word, maar ik hoop dat het makkelijker kan.

Ik zit zelf te denken aan een soort template in Word die ik eerst zou moeten ontwikkelen en daarna voor elke website de gegevens invullen. Als er bijvoorbeeld een lay-outwijziging doorgevoerd moet worden in de FO's, dan zou ik dat in de template kunnen doen, zodat elke FO wordt aangepast.
Misschien is de omschrijving 'template' niet goed. Het kan zijn dat ik een sjabloon nodig heb, maar dit weet ik niet zeker.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Ten eerste is kicken in 3 kwartier niet echt gewenst.

Ten tweede hebben Word-sjablonen bar weinig met W&G te maken ;)

Move -> SA