Toon posts:

[Internet Explorer, Windows XP] Irritante Pop-ups! *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alhoewel ik al de Pop-up Blokker van Google heb geïnstalleerd, heb ik nogal wat problemen met internet:
- Ik krijg steeds irritante pop-ups van een andere pop-up-blocker
- Ik krijg als ik bij google zoek en ergens op klik een webpagina van home-search.cc, terwijl dat niet de pagina was waarop ik klikte

Hoe kan ik dit oplossen? Misschien een andere pop-up blocker...???

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:28
je moet ff ad-aware draaien.

Moet je ff op google zoeken en donwloaden.

Daarna eventueel nog spybot search & destroy

• [FSF]Moses
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-10 08:53
Klinkt als spyware. Probeer AdAware en Spybot een los te laten op je systeem en kijk wat ze vinden?

Suc6

edit:
ik type weer eens te langzaam :)

[ Voor 20% gewijzigd door [FSF]Moses op 21-06-2004 15:07 ]

Moses

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
de popups zijn niet je probleem, je hebt ( per ongeluk ) spyware op je pc gezet, ad-aware idd draaien en mocht dat niet helpen dan specifiek zoeken naar een verwijder tooltje

Mijn rig

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:56
Van internet explorer afstappen en overgaan op mozilla firefox iod.

En natuurlijk spybot en ad-aware draaien. Meteen ook maar even scannen op virussen. Just in case.

[ Voor 43% gewijzigd door olof op 21-06-2004 15:09 ]

• BRAINLESS01
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:08
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 15:04:
- Ik krijg als ik bij google zoek en ergens op klik een webpagina van home-search.cc, terwijl dat niet de pagina was waarop ik klikte
Op google zoeken lukt dus niet, denk ik?

Hier een link naar Ad-aware: http://www.lavasoftusa.com/
En hier een link naar SpyBot Search&Destroy, een zelfde soort programma en zeker aan te raden: http://www.safer-networking.org/index.php?page=download

edit:
toen ik reageerde was het nog niet zo druk :)

[ Voor 7% gewijzigd door BRAINLESS01 op 21-06-2004 15:10 ]

Verwijderd

olof schreef op 21 juni 2004 @ 15:08:
Dat lost het echte probleem niet op, bepaalde spycomponenten kunnen nog altijd actief zijn.

TS: Ik denk dat je met CWSchredder een heel eind gaat komen. :)

• [FSF]Moses
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-10 08:53
olof schreef op 21 juni 2004 @ 15:08:
Zo ver wilde ik nog niet gaan, maar het is idd wel een goed alternatief!

maar eerst het systeem schoon, anders heb je er op een gegeven moment zelfs in explorer nog last van

edit:
aanvulling

[ Voor 23% gewijzigd door [FSF]Moses op 21-06-2004 15:11 ]

Moses

Verwijderd

Ik snap niet wat iedereen toch met dat overstappen heeft... Ik werk al jaren met IE en ik heb er echt zelden (zelden tot geen) problemen mee... Bovendien als je beetje een leek bent is dat helemaal geen oplossing (je verbloemt het probleem door het te omzeilen)...

Probeer inderdaad Ad-Aware en SpyBot eens te draaien en controleer even of je niet perongeluk met een of ander programmaatjes wat spyware hebt geïnstalleerd in je softwarelijst... Daarnaast kun je ook HijackThis downloaden en je log even posten (heeft bij mij ook geholpen, toen ik het had)...

• Sosabowski
  • Laatst online: 29-11 08:50

Sosabowski

nerd

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 23:57:
Ik snap niet wat iedereen toch met dat overstappen heeft... Ik werk al jaren met IE en ik heb er echt zelden (zelden tot geen) problemen mee
Advertising.com

Dat noem je zelden tot geen?
Bovendien als je beetje een leek bent is dat helemaal geen oplossing (je verbloemt het probleem door het te omzeilen)...
Kan je dat toelichten? Is een alternatieve browser geen oplossing?

[ Voor 25% gewijzigd door Sosabowski op 22-06-2004 00:03 ]

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• olof
  • Laatst online: 09:56
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 23:57:
Ik snap niet wat iedereen toch met dat overstappen heeft... Ik werk al jaren met IE en ik heb er echt zelden (zelden tot geen) problemen mee... Bovendien als je beetje een leek bent is dat helemaal geen oplossing (je verbloemt het probleem door het te omzeilen)...

Probeer inderdaad Ad-Aware en SpyBot eens te draaien en controleer even of je niet perongeluk met een of ander programmaatjes wat spyware hebt geïnstalleerd in je softwarelijst... Daarnaast kun je ook HijackThis downloaden en je log even posten (heeft bij mij ook geholpen, toen ik het had)...
Ik ben zelf overgestapt om een paar redenen.

1) Standaart popup blocker ingebouwd.

2) Tab-browsing bevalt me erg goed. Geen eindeloze IE icons meer in je startbalk.

3) Sinds microsoft zelf heeft aangegeven dat het beter is om IE tijdelijk niet te gebruiken vanwege ernstige beveiligings fouten in IE.

4) Het gevoel dat ik nu minder last heb van spyware ed. Dit kan ik niet hard maken hoor, maar voor mijn gevoel is mozilla gewoon net ff iets beter en veiliger.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

SA --> Beveiliging & Virussen, daar past het wat beter :)

Ik neem aan dat je Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten al hebt gelezen? Doe het anders nog even en volg de tips die er staan: interpreteer en geef als de rest niet helpt je HJT log even.

offtopic:
Schreeuwen !!!! hoeft niet, ik verwijder wat !!! uit je topictitel

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:42
Er zijn de laatste dagen al een aantal topics geweest over 'Home search', hier op GoT, maar ook elders op forums is deze plaag vaak onderwerp van gesprek. Het ding is LASTIG te verwijderen, sommige melders hebben succes gehad met Hijackthis, en handmatige acties in de veilige modus. CWS moet nog geupdate worden, ik denk dat het met de huidige niet gaat lukken..
Kijk anders even bij de andere topics die hier al over gaan.

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Ik heb net mijn PC geupdate naar Windows XP SP2 rc2. Daar zit een popup blocker standaard in. Ik moet nog het een en ander testen maar het lijk goed te werken.

Waarschijnlijk worden alle popups van Microsoft en d gesponsorde bedrijven aten. Maar ik heb er nog niets van gemerkt.

http://www.hroling.nl

Verwijderd

Check ook deze topics eens:
Home Search Assistent verwijderen?
en Home Search etc.. daarin wordt uitgebreider hierop ingegaan..

Ik heb volgens het zelfde probleem namelijk

Verwijderd

IorGie schreef op 22 juni 2004 @ 00:01:
[...]

Advertising.com

Dat noem je zelden tot geen?

[...]

Kan je dat toelichten? Is een alternatieve browser geen oplossing?
Met dat zelden geef ik toch al aan dat ik er wel eens last van heb gehad, maar je kunt altijd wel iets binnenhalen zonder dat je het wilt... Dit was ECHT de allereerste en wat mij betreft de allerlaatste keer... Eén keer meegemaakt op de 10 jaar dat ik een computer heb... Is jouw computer dan wél altijd probleemvrij geweest?

Daarnaast vind ik een alternatieve browser wel een oplossing, maar niet altijd gepast... De meeste mensen die ik ken, hebben niet eens de behoefte om over te stappen en hebben gewoon liever het huidige probleem opgelost... Je koopt toch ook geen nieuwe motor als je olie op is?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 21:04 ]

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-11 20:08
Offtopic:
Nee maar als je constant problemen hebt met je motor en zijn olie, verkoop je hem wel en koop je een nieuwe.

Ontopic:
Wat ik zelf altijd doe, is 2 hoofdgebruikers accounts `1 admin account.
Wanneer 1 account helemaal verrot, log ik in op de ander hoofdgebruiker accoun, die is helemaal kaal en snel en laat ik daar adaware en andere dingen over heen raggen. Lost het probleem sneller op en hoef je geen processen te killen. Als je dat niet gedaan hebt kan je misschien een nieuwe gebruiker toevoegen en via dat account de overbodige rotzooi van je andere gebruikers afgooien.

Groeten
Pagina: 1