Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Enlight Combospy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag in de PC Zone nummer 81 een review van fancontrollers. Daar zat ook de Enlight Combospy bij. Ik wil die graag hebben(ik zoek een controller met groene display) dus ik dacht, ff zoeken op google en tweakers maar ik kan er niks over vinden. Dus zijn er mensen die weten waar ik hem kan halen.
Ik heb gezocht op:
Google
Tweakers
GoT
Enlight site maar daar is ook niks te vinden

PS. Site in PC Zone was nl.enlightcorp.com

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:43

Exigence

dnkroz

Ik zou zeggen: mail Enlight wie hun importeur(s) in Nederland is/zijn en mail vervolgens de importeur om te vragen wie hun resellers zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Exigence schreef op 21 juni 2004 @ 14:55:
Ik zou zeggen: mail Enlight wie hun importeur(s) in Nederland is/zijn en mail vervolgens de importeur om te vragen wie hun resellers zijn.
Ik heb PC Zone gemaild en daar wacht ik nu op maar als iemand weet waar je die kan krijgen is het makkelijker natuurlijk ;)

• Exigence
  • Laatst online: 22:43

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 14:57:
[...]

Ik heb PC Zone gemaild en daar wacht ik nu op maar als iemand weet waar je die kan krijgen is het makkelijker natuurlijk ;)
GoT is niet zomaar een plaats om te vragen waar je "dit en dit" kunt krijgen. Beetje zelfredzaamheid is ook wel op z'n plaats.

Verwijderd

Topicstarter
Exigence schreef op 21 juni 2004 @ 15:14:
[...]

GoT is niet zomaar een plaats om te vragen waar je "dit en dit" kunt krijgen.
Beetje zelfredzaamheid is ook wel op z'n plaats.
Ik vraag ook om ervaringen en of iemand revieuws heeft gevonden

Edit:
Het gaat om deze Fancontroller Enlight Combospy

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 15:41 ]

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
nl.enlightcorp.com

op het laatste stukje in die pczone staat ook waar ze die fancontrollers hebben gekregen :)

Verwijderd

Topicstarter
ArchettA schreef op 21 juni 2004 @ 17:16:
nl.enlightcorp.com

op het laatste stukje in die pczone staat ook waar ze die fancontrollers hebben gekregen :)
Ik heb op die site gezocht maar ik kon nix vinden.... ;) (waar heb jij het gevonden?)

Verwijderd

idd, achterin dat artikel staat een schema met oa waar ze hem vandaan hebben, in dit geval was het Enlight Europe, dus zullen ze m wel via de fabrikant hebben gekregen.

de optie om de fabrikant te mailen staat nog open, en lijkt mij een verstandige stap ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 17:45:
idd, achterin dat artikel staat een schema met oa waar ze hem vandaan hebben, in dit geval was het Enlight Europe, dus zullen ze m wel via de fabrikant hebben gekregen.

de optie om de fabrikant te mailen staat nog open, en lijkt mij een verstandige stap ;)
Ik heb enlight nu ook een mailtje gestuurd... Hopelijk word ik daar wijzer uit :)
Echt waar wat een super mooi ding >:) :D

Verwijderd

Enlight Europe zit in Ridderkerk vlak onder Rotterdam.

Ik heb er ooit is gewerkt maar volgens mij leveren ze niet aan particulieren. Een van de Nederlandse concerns die de spullen verkopen is volgens mij Vobis, maar ik weet niet of dat nog steeds is.

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-11 14:12
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 18:22:

Ik heb er ooit is gewerkt maar volgens mij leveren ze niet aan particulieren. Een van de Nederlandse concerns die de spullen verkopen is volgens mij Vobis, maar ik weet niet of dat nog steeds is.
Op vobis.nl kan ik er niks over vinden... jammer

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 18:22:

dat snap ik dus niet helemaal... ze maken fancontrollers om vervolgens niet aan particulieren te verkopen :?
ik denk niet dat bedrijven grootschalig fancontrollers gaan inkopen eigenlijk 8)7

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-11 19:32

Syngrow

Framerate is life

HyperioN. schreef op 21 juni 2004 @ 18:49:
[...]

dat snap ik dus niet helemaal... ze maken fancontrollers om vervolgens niet aan particulieren te verkopen :?
ik denk niet dat bedrijven grootschalig fancontrollers gaan inkopen eigenlijk 8)7
De meeste fabrikanten leveren niet aan particulieren hoor :+

Ze verkopen die dingen aan computer winkels (=bedrijven) die ze dan weer verder verkopen aan hun klanten (=particulieren)

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat gevonden op de amerikaanse Enlight site!
http://us.enlightcorp.com/pdf_files/combospye1.pdf

• frickY
  • Laatst online: 24-11 15:02
Vobis gaat toch ook wel eens schuil onder n andere naam? Ben m alleen ff kwijt...

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
frickY schreef op 21 juni 2004 @ 19:29:
Vobis gaat toch ook wel eens schuil onder n andere naam? Ben m alleen ff kwijt...
ViComputer.... maar dat zijn de uit-het-vobis-idee-gestapte-franchisers...

Verwijderd

Topicstarter
Toink schreef op 21 juni 2004 @ 19:32:
[...]

ViComputer.... maar dat zijn de uit-het-vobis-idee-gestapte-franchisers...
Ben ik nou scheef of kan ik daar ook niks vinden? :(
Ik kan niet eens behuizingen vinden :X

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-11 04:30

MadMan

What the....

frickY schreef op 21 juni 2004 @ 19:29:
Vobis heeft inderdaar nog een andere naam, maar ze werken ook samen met ReCom, wat het pc-merk van de regenboog is. Misschien kun je op hun site iets vinden?

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Verwijderd

Topicstarter
MadMan schreef op 21 juni 2004 @ 21:28:
[...]

Vobis heeft inderdaar nog een andere naam, maar ze werken ook samen met ReCom, wat het pc-merk van de regenboog is. Misschien kun je op hun site iets vinden?
Nop :'( Echt jammer

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Heb je al naar Vobis en/of Recom gebeld? Of richting Enlight Europe in Ridderkerk? Die verkopen dan wel niet aan particulieren maar ze kunnen je waarschijnlijk wel vertellen wie ze wel verkoopt.

Verwijderd

Topicstarter
AcouSE schreef op 22 juni 2004 @ 07:41:
Heb je al naar Vobis en/of Recom gebeld? Of richting Enlight Europe in Ridderkerk? Die verkopen dan wel niet aan particulieren maar ze kunnen je waarschijnlijk wel vertellen wie ze wel verkoopt.
Ik heb Enlight Europa en PC Zone een mail gestuurd dus daar wacht ik nu op...

Edit:
Mail terug van Enlight. Ze verkopen idd niet aan particulieren en ik heb ff hun distribeurs gemaild en wacht nu dus op hun antwoord :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 12:10 ]

Pagina: 1