Toon posts:

[SDSL] ADSL modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nog een aantal adsl routers liggen, maar nu wil een bedrijf een sdsl lijn hebben van kpn. Is dan het adsl modem te gebruiken voor sdsl? Of is dat appels met peren vergelijken..

bvd

Verwijderd

ligt aan het protocol dat gebruikt wordt. heel vaak wordt sdsl gewoon via standaard adsl protcollen (pppoa bijv.) geleverd, en dan toevallig met up en down dezelfde snelheid.

er zijn ook wel speciale sdsl protocollen, en dan wil het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik zal es nagaan wat voor kpn in dit geval gaat leveren. De up/down snelheid moet dus overeen komen met een adsl abbo??

Verwijderd

Watvoor router heb je liggen?
Ik heb nl. nog een SDSL router liggen die ik wel wil omruilen voor een ADSL versie.

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 13:26
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 15:05:
Oke, ik zal es nagaan wat voor kpn in dit geval gaat leveren. De up/down snelheid moet dus overeen komen met een adsl abbo??
Nee, het protocol moet hetzelfde zijn als bij een normaal ADSL Abonnement.

Verwijderd

Topicstarter
Maar nu is de vraag dus, wat voor protocol gebruikt kpn voor een business abbo via sdsl.. op de kpn site is het niet te vinden

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je SDSL aanvraagt dan wordt er SDSL geleverd. En dan gaat een ADSL modem zeker niet werken.

Als je een symetrische ADSL lijn aanvraagt (256/256, 512/512, 1024/1024) dan kan je uiteraard je adsl modem gebruiken. Maar dat is iets wat je echt zelf van te voren goed weet. Al was het alleen maar om het prijsverschil...
Pagina: 1