Toon posts:

CCNA INTRO examen 640-821

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met het CCNA INTRO examen CCNA INTRO 640-821? Ik heb het examen binnenkort en ik wil graag wat ervaringen delen over dit examen. Het is vrij te doen. Je moet alles flink uit je kop stampen. Echter weet iemand hoe moeilijk het examen is? Is de kans groot van slagen? Iemand een idee? Heeft er iemand wat tips of braindumps en cramsessions? Please mail het mij :)

[Offtopic]

Ik weet niet of dit topic in het juiste forum hoort aangezien het toch over netwerken gaat. Daarom wil ik vragen om dit bericht in het juiste forum te plaatsen :?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit is nou niet echt het inhoudelijke niveau dat we hier in de techfora verwachten. Misschien zou je het in SG kunnen proberen tegen de tijd dat je daar toegang toe hebt, maar dan wel in overleg met een General Chat moderator. Verder is het niet de bedoeling dat je hier mensen vraagt om je dingen te mailen; antwoorden horen gewoon op het forum, aangezien GoT niet bedoeld is als helpdesk.

Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.