Toon posts:

[access] koppeling tussen sub en hoofdformulier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

hebde volgend probleem,

opde hoofdformulier heb ik een subformulier, ik kies hierbij de de artikelnr hierna staan de gegevens in de subformulier.

maar op één of ander reden loopt het niet synchroon :S ik seleceteer een artikel nummer maar hij laat niks zien in de subformulier :S terwijl ik de subformulier gewoon met de wizard van access heb gemaakt.

echt vaag probleem, kon niks vinden

Verwijderd

probeer eens op het onExit event (weet niet precies de naam, maar geloof dat het onExit is) een requery/refresh/repaint (weet zo uit me hoofd ff niet welke het is, geloof requery) van het subformulier.

offtopic:
Lees nog ff de 'de en het' regels van je leerboek Nederlands door.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Volgens mij is er gewoon geen koppeling tussen hoofd en sub. Kijk eens bij de eigenschappen van het subformulier of je de juiste veldnamen hebt opgegeven om op te koppelen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
met de wizard heb ik de koppelingen aangegeven.

is wel raar dat ie geen koppeling heeft dan

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik zou niet volledig op die wizard vertrouwen en toch maar even kijken.

Heb nog nooit meegemaakt dat 't aan Access ligt als het niet werkt, dus je zal toch echt ergens iets fout doen!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.