Ulio is terug.

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Deze keer nog zinlozer dan ooit. Ìk weet niet wat jullie als makers van deze site van plan zijn, maar dat figuur is een schoffering van alles wat leeft. Donder hem van de site af (desnoods heel Hastec), want verder is het een hopeloze zaak.

* Delerium is al uitgemaakt voor homo en kontenlikker, dus veel bescherming hoeven jullie hem niet te geven.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 22:06
:? :? :? :?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Ulio is terug.
Waar dan?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:54

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zie 't in m'n mailbox (Ulio-style superlange mail).

• barrel
  • Laatst online: 10-02 22:06
Ulio is toch pleitte .... :? heeft ie plechtig beloofd :D :D :D

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 12:30

GaMeOvEr

Is een hork.

:'(

Het is toch zooo jammer....

Femme, het spijt me.

Hier bedoel ik natuurlijk niet het Ulio-verhaal mee, (het bannen van, rereggen van, bannen van, rereggen van, bannen van < infinite loop detected > ) maar het feit dat hij jou nu ook weer lastig gaat vallen.

Hoewel wij wel eens onenigheden hebben gehad, _DAT_ gun ik niemand... (Mailen met Ulio dus...)

*zucht*

Shall it ever end ?

Aannames zijn fataal.

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
|:( Niet op ingaan. Het enige dat zin heeft is met Ulio praten (ik spreek uit ervaring). Dan valt hij best wel mee. Nu is Ulio boos. Terecht of niet, het heeft absoluut geen zin om hier nu weer allerlei threads mee te gaan vervuilen. Boosheid is een uiting van machteloosheid. Het enige dat je dan nog kunt doen is anderen boos maken. Daar is Ulio heel erg goed in. En hij komt er nog voor uit ook (waar je natuurlijk nog kwaaier van wordt). Als jullie verstandig zijn tuin je daar dit keer niet weer in. Laat Ulio maar even uitrazen, het houdt vanzelf op. Maar als je zo tekeer gaat als ecteinascidin (alle begrip hoor - ik heb ook 1 keer zo'n mailtje gehad) kan Ulio/UlioMan/Xafer/G.o.D. het daar niet bij laten zitten. Moest dit even kwijt, want ik zie de bui al weer hangen, maar ik ben weg.
* arjenk|IA out.

Verwijderd

Hmm, dus ik ben niet de enige die al eens mail van hem ontvangen heeft . :z

• Delerium
  • Niet online
Ik zou het prettig vinden als Tnet er iets aan deed iig. Je kunt zo iemand niet negeren. De afgelopen weken hebben ik (we?) totaal niets verkeerd gedaan en het modereter-forum omgebouwd tot +1behulpzaam-forum.
Waarom ik dan opeens weer scheld-ICQ krijg weet ik niet, maar ik vind het niet prettig om via Tnet te worden bedreigd. Ik heb zojuist alle prefs weggeflikkerd zodat alleen een meeladres overblijft.
Ik vind het triest dat het nodig is om op een forum als GoT je ICQ-nummer etc weg te moeten halen.

Negeren, negeren..... Als iemand anders neofascistische leuzen spamt, dan wordt die er direct afgegooid. Terwijl dit een wederkerend probleem is. Ik vind het ook vervelend om deze discussie opnieuw op te rakelen, maar er moet maar eens een definitief einde aankomen.

Overigens ben ik het er bij voorbaat niet mee eens dat ik de kwade pier toegespeeld ga krijgen.

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Waar gaat dit eigenlijk over? :?

"I sit in my room and imagine the future."

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Goede vraag
Op zaterdag 23 december 2000 10:53 schreef Theeboon het volgende:Waar gaat dit eigenlijk over? :?
Goeie vraag, wil ik ook wel eens weten :?

Heb ik iets gemist ofsow :?

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

• Floor-is
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Laten we nu verstandig zijn en er niet over praten (hier althans). En hem zo niet de kans geven nog kwader te worden of dingen verkeed op te vatten.

Bericht hierboven

• Delerium
  • Niet online
OK, jij zegt het.
Pagina: 1