Ik heb succesvol een lan opgezet. Heel simpel met 2 computers, Windows 98 SE en een crosskabeltje. Niets aan de hand, de computers kunnen elkaars mappen inzien, enz. Ook is het mogelijk om op de computer waar de printer niet op staat aangesloten de als netwerkprinter ingestelde printer te installeren.
Echter is het niet mogelijk om te printen. Zo gauw er een afdruk gemaakt moet worden, geeft de computer een foutmelding dat het document niet in de wachtrij geplaatst kan worden en wordt de printopdracht afgebroken.
Ook het aansluiten van de printer op de andere computer of het direct printen zonder wachtrij bieden geen oplossing.
Het betreft een HP Deskjet 720 C die middels een paralelle kabel is aangesloten.
Op de computer waar de printer rechtstreeks op is aangesloten, print de printer zonder problemen.
Wat gaat er fout? En wat is de oplossing?
PS: in de search of in de FAQ heb ik geen oplossing kunnen vinden.
Echter is het niet mogelijk om te printen. Zo gauw er een afdruk gemaakt moet worden, geeft de computer een foutmelding dat het document niet in de wachtrij geplaatst kan worden en wordt de printopdracht afgebroken.
Ook het aansluiten van de printer op de andere computer of het direct printen zonder wachtrij bieden geen oplossing.
Het betreft een HP Deskjet 720 C die middels een paralelle kabel is aangesloten.
Op de computer waar de printer rechtstreeks op is aangesloten, print de printer zonder problemen.
Wat gaat er fout? En wat is de oplossing?
PS: in de search of in de FAQ heb ik geen oplossing kunnen vinden.