Toon posts:

AMD of P4 en welk moederbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het orienteren naar een nieuwe moederbord en processor. Ik gebruik me pc voornamelijk voor games en volgens mij is de AMD dan het meest geschikt hiervoor. Maar kwa moederborden heb ik eigenlijk geen flauw idee welk nou beetje goed stabiel is en lekker snel. Hebben jullie enige suggesties? Eigen ervaring of eventueel goede site die moederborden vergelijkt.

Ruben.

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-08 23:45
De Asus A7N8X-E Deluxe, nForce2 Ultra 400 is HET moederbord voor Socket 7 (amd).

Ik zou geen andere kiezen omdat deze Soundstorm volledig ondersteund, oftewel je hebt een zeer goede geluidskaart in huis, en je kan lekker voordelig draadloos netwerk maken mbv het WiFi-slot..

verder heeft het alles wat andere socket 7 mbs ook hebben en wat nuttig is!
en het is ook 1 vd snelste!

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 17:10
www.google.com, zoek eens naar reviews en dergelijke, zoeken op het forum is ook geen slecht idee ;)(http://www.google.nl/sear...review&ie=UTF-8&hl=nl&lr=)

owjah. www.tomshardware.com genoeg reviews!

[ Voor 40% gewijzigd door Reanimation op 21-06-2004 11:01 ]

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Pssjt: socket 7 is K6 en ouder ;)
Het is nu socket A/462

Ik zou ook voor een AMD gaan, zorg alleen wel voor goede koeling die niet te veel herrie maakt :)

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:08

UTM

Neem eerst dees eens door: Welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?. Hier vind je al wat goede informatie

Het toverwoord is dus zoeken ;). Kom op zeg, we zitten hier op Gathering of Tweakers. Maak in jouwn hoofd de keuze voor AMD oid en ga dan op bijvoorbeelds www.tomshardware.com zoeken naar reviews etc. Hier wordt dan niet alleen de CPU besproken, maar ook het presteren van het moederbord. Leerzaam dus ;)

[ Voor 79% gewijzigd door UTM op 21-06-2004 11:02 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je een mobo/CPU moet uitzoeken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 21-06-2004 11:02 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.