![]() |
| Wat is de WeiLAN? De WeiLAN is een outdoor LAN-party en word gehouden in enkele legertenten in een weiland vlak bij Beekbergen (bij Apeldoorn). Omdat de LAN outdoor is, en in de zomer plaatsvind, zijn er naast de normale LAN-party activiteiten, ook andere manieren om je te vermaken. Wat kost dat? Omdat een outdoor-lan veel extra kosten met zich meebrengt (huur aggregaat, diesel voor het aggregaat, huur legertenten) ligt de prijs op 60 euro voor het hele evenement (6 dagen). En wat krijg ik daarvoor? Je krijgt een stroomaansluiting, een aansluiting op het netwerk, en natuurlijk een plek in een legertent, met een tafel en een stoel. Ook is er 24/7 catering aanwezig. Wat houd die catering in? Via een intranet site kun je je bestelling plaatsen, deze word dan na bereiding naar je plaats gebracht en afgerekend. Dit geldt alleen voor eten, drinken kan bij de bar worden afgehaald. Ook zal er bij goed weer worden gebarbequed, en zal er af en toe bij een afhaalservice een bestelling worden geplaatst. Waar kan ik slapen? Omdat we in een weiland zitten, kan je als je rustig wilt slapen een tentje meenemen en opzetten. NAtuurlijk kan je ook als een echte die-hard achter je computer slapen (op eigen risico ivm rug- en nekklachten Worden er competities gehouden? Jazeker, alleen zijn die afhankelijk van de animo van de deelnemers. Daarom worden er op het WeiLAN forum animochecks gehouden. Welke competities er uiteindelijk zullen worden gehouden zal bekend worden voor het begin van de WeiLAN. En het netwerk? Iedere deelnemer krijgt een 100 Mbit verbinding (UTP) tot zijn/haar beschikking. Zelf word er van de deelnemer verwacht dat hij of zij minstens 10 meter UTP kabel meeneemt, wanneer je dit per ongeluk vergeet is er ook nog de mogelijkheid om een UTP kabel te kopen bij de organisatie. Waar schrijf ik me in? Je kunt je hier aanmelden, het is dan de bedoeling dat je binnen 10 dagen betaald. Zie voor verdere informatie: WeiLAN site WeiLAN forum Toestemming van Terr voor het openen van dit topic. |
Verwijderd
is leuk maar denk dat er meer mensen naar Campzone zullen gaan en ik hoop dat jeje plaatsen vol krijgt want het is best kortaf 
maar lijkt me opzich wel lache zo buiten
( ik kan niet btw
)
( ik kan niet btw
Tja, we zitten op dit moment ook nogal te springen om deelnemers. Dus mocht je iemand kennen die interesse heeftVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 11:12:
is leuk maar denk dat er meer mensen naar Campzone zullen gaan en ik hoop dat jeje plaatsen vol krijgt want het is best kortaf
( ik kan niet btw)