Ik heb op mijn servertje Remote Administrator zitten met login o.b.v. NT-credentials. Daarin heb ik alleen de gebruikersaccount van mijn desktopcomputer rechten gegeven (useraccount + paswoord van die computer), dus vanaf elke andere computer moet ik deze logingegevens ingeven als ik op de server wil, terwijl ik zonder login vanaf mn desktop - werkend onder mn desktopaccount - in kan loggen.
Gisteren zat ik bij mn broer op zijn computer te werken, en ik probeerde in te loggen gewoon bij wijze van probeersel (compleet nieuwe installatie gemaakt) en ik zat daarom gewoon als mijn broer ingelogd op zijn computer.
"Hij" kreeg echter zónder een vraag om login complete toegang om de hele computer te bedienen, terwijl hij helemaal niet als user opgegeven staat in de settings van Remote Administrator!
Ik snap werkelijk niet hoe dat nou kan...waar doe ik t fout.
edit: titel moet eigenlijk zijn: toegang zonder login
Gisteren zat ik bij mn broer op zijn computer te werken, en ik probeerde in te loggen gewoon bij wijze van probeersel (compleet nieuwe installatie gemaakt) en ik zat daarom gewoon als mijn broer ingelogd op zijn computer.
"Hij" kreeg echter zónder een vraag om login complete toegang om de hele computer te bedienen, terwijl hij helemaal niet als user opgegeven staat in de settings van Remote Administrator!
Ik snap werkelijk niet hoe dat nou kan...waar doe ik t fout.
edit: titel moet eigenlijk zijn: toegang zonder login
[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 21-06-2004 10:25 ]