Kan iemand me vertellen wat ik moet doen om te zorgen dat niemand de broncode van mijn website kan lezen?
Met een paar handigheden is een broncode vaak alsnog wel te lezen.
Denk aan IE hotkeys, temp inet files, funkties in niet-IE browsers, etc.
Maar je zou eens kunnen kijken op www.sourceprotector.com
Dit had je via bijv. Google of de search wel kunnen vinden (lukte mij ook
)
Denk aan IE hotkeys, temp inet files, funkties in niet-IE browsers, etc.
Maar je zou eens kunnen kijken op www.sourceprotector.com
Dit had je via bijv. Google of de search wel kunnen vinden (lukte mij ook
[ Voor 5% gewijzigd door Rone op 21-06-2004 05:34 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
heh.... en ook dat SourceProtector is volgens mij alleen maar een Javascript oplossing, als ik het zo zie (single file, single line)....
Nee, broncode van de website is niet te verbergen, aangezien HTML een text based interpreter systeem is. De broncode moet dus letterlijk naar de klant PC gestuurd worden om geinterpreteerd te worden.
Je zou je hele website in Flash kunnen maken, of in Javascript, maar daar gaat de gebruiksvriendelijkheid waarschijnlijk behoorlijk mee omlaag (zeker voor Modem gebruikers)....
Nee, broncode van de website is niet te verbergen, aangezien HTML een text based interpreter systeem is. De broncode moet dus letterlijk naar de klant PC gestuurd worden om geinterpreteerd te worden.
Je zou je hele website in Flash kunnen maken, of in Javascript, maar daar gaat de gebruiksvriendelijkheid waarschijnlijk behoorlijk mee omlaag (zeker voor Modem gebruikers)....
hoe je je HTML kan verbergen? Hey, dat is HTML, dat hoort niet thuis in P&W, nou zou ik het normaal naar Webdesign moven, echter is dit een basic vraag dat vaker gesteld is, als je voortaan eerst de search gebruikt is dat fijn voor de overige gebruikers, Wij verwachten namelijk inzet vanjezelf voordat je vragen stelt. Lees vooral even onze FAQ door.
Voor de vraag die eerder is gesteld kan je zoeken op : "Broncode bescherming".
Voor de vraag die eerder is gesteld kan je zoeken op : "Broncode bescherming".
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Dit topic is gesloten.
![]()