Toon posts:

[LG GCE-8525B] Gebrande CD's onleesbaar in CD speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een cd-r/rw drive een LG GCE-8525B
Als ik een cd brand met Media player of van nero pakt de cdspeler de cd niet
Mijn maat zij dat je hem dan moest updaten.
Weet iemand of er een update voor is of moet ik terug naar de winkel?

(Ik heb al een stuk of 20 cd gebrand en doet het nog niet op de cd speler)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 01:07 ]

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:57

AzzKickah

06-CENSORED

Niet echt een volledige start-post (ik mis meer specs van je systeem) maar kun je even zelf rondzoeken naar drivers voor je brander? Op de homepage van de fabrikant of zo. suc6

Verwijderd

En gewoon eens een ander cd'tje proberen (ander merk dus)?
Heeft het wel gewerkt ooit met deze of andere cd's?

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-03 20:35
Waar ben jij nou mee bezig vanavond :?

Maargoed, dat even terzijde :Y)
1) Gecontroleerd of die speler waarop je het test wel CD-R( of zelfs W)'s aankan?
2) Staat er uberhaupt wel wat op? Zoja, toch niet toevallig gewoon standaard MP3's die je vervolgens in een normale audio CD speler wilt afspelen

Kortom, geef even een tikkeltje meer info, zo snapt de rest er geen fl*kker meer van.
offtopic:
Zijn zeer weinig mensen die aan de slag gaan met Mediaplayer om CD'tjes te fikken volgens mij

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

LinuX-TUX schreef op 21 juni 2004 @ 01:06:
Waar ben jij nou mee bezig vanavond :?

Maargoed, dat even terzijde :Y)
1) Gecontroleerd of die speler waarop je het test wel CD-R( of zelfs W)'s aankan?
2) Staat er uberhaupt wel wat op? Zoja, toch niet toevallig gewoon standaard MP3's die je vervolgens in een normale audio CD speler wilt afspelen

Kortom, geef even een tikkeltje meer info, zo snapt de rest er geen fl*kker meer van.
offtopic:
Zijn zeer weinig mensen die aan de slag gaan met Mediaplayer om CD'tjes te fikken volgens mij
Om te reageren om dat offtopic-stukje, dat lijkt mij ook! Gebruik gewoon een bekende goeie brand-programma, installeer je goeie drivers en je zou geen problemen moeten hebben. Trap niet in die bull-shit van MS, dat je zogenaamd zo mooi kunt fikken met MediaPlayer... :S

Verwijderd

AzzKickah schreef op 21 juni 2004 @ 01:09:
[...]

Om te reageren om dat offtopic-stukje, dat lijkt mij ook! Gebruik gewoon een bekende goeie brand-programma, installeer je goeie drivers en je zou geen problemen moeten hebben. Trap niet in die bull-shit van MS, dat je zogenaamd zo mooi kunt fikken met MediaPlayer... :S
Hij heeft het ook met Nero geprobeerd zegt hij.

En aan je :S :S :S gebruik te zien ben jij ook in 'die bull-shit van MS' getrapt, dat je zogenaamd zo mooi kunt chatten met msn. (Dit overigens geheel off-topic)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 01:18:
[...]

Hij heeft het ook met Nero geprobeerd zegt hij.

En aan je :S :S :S gebruik te zien ben jij ook in 'die bull-shit van MS' getrapt, dat je zogenaamd zo mooi kunt chatten met msn. (Dit overigens geheel off-topic)
Zit je te flamen of zo? Wat lul je nou vaag... Zielige reply, als je het mij vraagt.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:56

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Kap nou met dat geflame op elkaar en help TS of zo.

@TS: Update voor Nero kun je vinden op www.ahead.de, firmware update voor je brander kun je vinden op www.lge.com en dan support kiezen. Waar het precies staat zoek je zelf maar uit want je vragen zijn echt goed zelf uit te zoeken verder.

Als die updates nog niet het probleem opgelost hebben, dan geef je maar wat meer info. Zoals wat je precies doet in Nero om een cd te branden etc.

[ Voor 21% gewijzigd door FlipFluitketel op 21-06-2004 09:22 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Network Troubleshooting > Opslagmedia & I/O Controllers + titelverduidelijking

Kijk eens in de FAQ aldaar onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed" :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-03 08:59
Lagere snelheid om te fikken al geprobeert?
Mijn zusjes stereo bijv. leest geen cd's (welk merk dan ook) die sneller gefikt zijn dan 16x. Alles wat gefikt wordt op 16x en lager leest haar stereo wel, onafhankelijk van de media waarop ik fik :)
Pagina: 1