Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

is beveiling via bluetooth mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
situatieschets:
als ik uit het bereik van m'n dongle ben met m'n gsm, zou m'n pc zich automatisch vergrendelen.
m'n gsm = Z600
OS = XP

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Hm, leuk idee.

Ik ken wel een programma voor de Palm die ervoor zorgt dat je Palm alleen vrij wordt gegeven als er een bepaalde gepairde BT device in de buurt is.

Alors.

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 11:23

T-Junkie

user brain not connected...

Kan je doen met floAt's Mobile Agent die in de FAQ wordt beschreven van de diverse SonyEricsson topics.

http://fma.sourceforge.net/index2.htm
Open FMA on your PC. Click on TOOLS then OPTIONS Click on the proximity tab and take a look. What does it mean? It means that when you walk away from the PC (with your phone) your PC can pop up the screen saver mute itself and wait for you to come back. Then when you come back it'll turn the sound back on. (Hopefully even more in later versions) Try it by clicking the TEST proximity button or wander off and see what happens.
lees anders ff de FAQ door van de T630 (ongeveer gelijk met die van jou)
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

[ Voor 68% gewijzigd door T-Junkie op 21-06-2004 00:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja 'k zie het in de opties "proximity"

wel troubles met verbinden met m'n z600
op welke port verbinden jullie op bluetooth?

• T-Junkie

T-Junkie

je moet even kijken hoe je een serial connection op moet zetten tussen je mobiel en de computer en dan die com erin zetten (bij mij com3) maar dit vereist dus nog wat instellen bij je bluetooth places dacht ik.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Bij mij werkt het dus helemaal niet, als ik weg loop gebeurt er gewoon weg helemaal niks.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ik heb een T610 en het werkt perfecto.

Als de verbinding er eenmaal is (dus wel even alles goed instellen in FMA en Bluetooth Places) dan gaat het gelijk helemaal goed. Zodra ik uit de buurt ga gaat m'n geluid op mute en locked de pc zichzelf.

Volgens mij een kwestie van juiste instellingen zoeken en even proberen.

Verwijderd

je kan apparaten autoriseren.
dit houd in dat alleen dat apparaat toegang heeft via BT.
en je kan je BT onzichtbaar maken voor andere apparaten dan je geautoriseerde apparaat.
dit houdt in dat iemand die binnen het bereik van jouw pc is die niet zal vinden

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 09:33:
je kan apparaten autoriseren.
dit houd in dat alleen dat apparaat toegang heeft via BT.
en je kan je BT onzichtbaar maken voor andere apparaten dan je geautoriseerde apparaat.
dit houdt in dat iemand die binnen het bereik van jouw pc is die niet zal vinden
Zit je in een verkeerde thread ofzo? ;)

Alors.

• Fire69
  • Nu online
Werkt die Fma enkel met SE?

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 10:34
Is zoiets ook mogelijk met de Nokia 6600? Het lijkt me leuk als er bepaalde events op mijn computer worden uitgevoerd als ik met me mobiele telefoon in de buurt kom, of weg ga.

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
Ikke ook 6600 en 6230 , lijkt me wel makkelijk op campzone
pc op slot als je weg loopt :-)

• Fire69
  • Nu online
Ik heb die Fma even getest met mijn 3650, maar die connect wel, maar geeft dan een error bij het initializen. :(

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
ik krijg hem niet eens connect met mijn 6600 zal wel wat fout doen , maar volgens het forum van het programma is het voorlopig alleen voor de t610

helaas , dat er zover ik weet niet zo soort programma voor de nokia's die bluetooth functie's hebben !

mocht iemand anders ideeen hebben ? zijn ze welkom !

• Fire69
  • Nu online
Hij connect ook niet echt, hij begint met 'initializing', op mijn phone geeft het icoontje een verbinding aan (o), maar ik krijg dan een connection failed.
Zal wel te maken hebben met de rare bt-functie van nokia waarbij de phone de connectie op comx verbreekt en zelf terug verbind op comx-1. :/

• T-Junkie

T-Junkie

http://home.planet.nl/~crapt001/FMA/
tutorial gevonden in 'n T610 topic.

volgens mij alleen SE jah, maar er zal tog wel ergens een soortgelijk programma voor de Nokia zijn.
Pagina: 1