[WinXP] SP1(a) downloaden

Pagina: 1
Acties:

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 23:04
Hey allemaal, ik heb al flink zitten zoeken waar ik nou de laatste (officiele) SP1 kan downloaden...

Er zaten 3 a 4 mirrors bij een post op de frontpage, toen ie net uit was, maar die doen het nu niet meer...

Ik heb ook een aantal keren SP1 en SP1a voorbij zien komen, alleen weet ik het verschil nog niet precies.
Ik weet wel dat SP1a de laatste is, maar is deze ook officieel en stabiel e.d.?

En dus is de vraag, weet iemand nog een (werkende) link waar ik de laatste SP kan downloaden voor WinXP?
Want met de Windows Update schiet het iig niet echt op (210min. restererend 8)7)

[ Voor 3% gewijzigd door Game-Freak op 21-06-2004 00:11 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

sp1a is sp1 zonder java. sp1 is offcieel niet meer te downloaden, en sp1a staat gewoon op windows update :)

edit: dat laatste was je inmiddels achter zie ik. mja, volgens mij zijn er weinig snellere spiegeltjes hoor. via windows update ligt het meestal toch wel boven de 2mbits.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 00:14 ]

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:58

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb gisteren nog notabene een linkje gepost....

RobIII in "HDD 160 gig = 128 gig??"

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Namelijk gewoon bij microsoft zelf: http://www.microsoft.com/.../updates/sp1/default.mspx

Kies dan voor de network installation en kies daarna in het volgende scherm voor de taal dat je winxp is en druk op GO!

En Voila klaar is Game-Freak

Barst, te sloom...

[ Voor 5% gewijzigd door Eichii op 21-06-2004 00:15 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:31
Je kan ook bij microsoft het cdtje bestellen, kost je niks :). Heb ik hier ook liggen, ideaal.

Verder kan je ook bij microsoft de Service packs los downloaden, voor als je meerdere pcs thuis heb staan wel zo handig, deze staan vaak op wat snellere servers.

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 23:13

Remi

Moo!

Uit SP1a is virtual machine verwijderd.

Volgens mij was er wel een manier om sp1 gewoon te download ik moet alleen even kijken hoe en wat.

te laat :{

[ Voor 5% gewijzigd door Remi op 21-06-2004 00:16 . Reden: spuitelf ]

• Game-Freak
Ok, het is gelukt guys, hij is nu SP1a aan te downloaden,
bedankt voor de uitleg en de (altijd) snelle reacties!! _/-\o_

iRacing Profiel

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ik heb ook iemand laatst een link zien posten naar de officiele MS site waar je alle updates etc los kan downloaden...die was ook erg handig, weet alleen de URL niet meer... :/

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Game-Freak
kamstra schreef op 21 juni 2004 @ 00:27:
ik heb ook iemand laatst een link zien posten naar de officiele MS site waar je alle updates etc los kan downloaden...die was ook erg handig, weet alleen de URL niet meer... :/

iRacing Profiel

Verwijderd

http://v4.windowsupdate.m...efault.asp?corporate=true

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Et voila de corporate ingang. Dez is ook te vinden op de gewone downlaod pagina als je aldaar een of andere geavanceerde functie aan hebt gezet.

http://v4.windowsupdate.m...efault.asp?corporate=true

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

damn... :P , ik geloof dat ik nu weer weet waar ik dat moet vinden, meteen gebookmarked..thx :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Pagina: 1