Toon posts:

Steam: "This game is currently unavailable" *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb problemen met steam wanneer ik steam full install doe of gewoon de installer via hun website krijg ik problemen. Ik kan nog wel gewoon inloggen alleen het is niet mogelijk om een spel te installeren en als die toch wat gaat doen na 100 keer drukken zegt die This game is currently unavailable.
Ik snap er niks meer van ik ben hier nou al 2 avonden mee bezig en ben ten einde raad iemand ideeen ?

Verwijderd

FF exit and logout en opnieuw inloggen? heb ik ook wel eens gehad maar bij mij is t soms al na 20 minuten weg...

Verwijderd

Topicstarter
nee dat werkt bij mij dus niet das vreemde eraan. Ik heb het op mijn broertjes pc niet namelijk heel vreemd maar collega van mij heeft hetzelfde dus ik denk dat er nog wel meer mensen met dit probleem zijn

Verwijderd

Topicstarter
ik heb trouwens net alles weer verwijderd en die installeren gerunt die op de site van steam staat. Inloggen werkt nog. Maar dan moet je dus games gaan installeren dan druk je dus op instal maar dan gebeurd er niks :(

Verwijderd

Dit is wat ik heb gedaan:

- Mijn steam werkte niet meer. Ook zo'n soort probleem. (steam :( )
- Die van mijn broertje wel nog. Uit jou post maak ik op dat jij er ook een hebt :+
- dvd-tje gebrand met daarop de gehele steam folder van mijn broertje.
- De inhoud van de dvd over mijn steam folder heengegooid( na een installatie
natuurlijk van half-life - steam)
- Inloggen op zijn account.

En hij werkte weer gelukkig. Zelfde bij mijn neefje gedaan overigens.
Even voor de duidelijkheid: We hadden beide een legale cd-key.

Nog een algemene tip: Wees geduldig met STEAM. Zeker met updates en het friends-netwerk.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 00:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
wel leuk idee inderdaad alleen jammer dat ik op andere locatie zit dan hij hij woont nog bij paps en mams. ik zal eens kijken of ik iets kan doen met ftp naar zijn pc :P

Verwijderd

Het is een vraag -> Spielerij - Problemen & Vragen

Verwijderd

Topicstarter
excusses
Pagina: 1