Toon posts:

[Win2k3] roaming profile loopt niet syncroom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

mijn roaming profiles lopen niet echt syncroom
Als ik iets verwijder uit bv de favorieten en me daarna afmeld en me dan aanmeld op een ANDERE pc zie ik dat het niet verwijdert is ( of toegevoegt maakt niet uit )
hoe kan dit ??

Is er trouwens een mogelijkheid dat de profiel van een gebruiker ALLEEN op de server word opgeslagen en NIET lokaal ??

server :
windows 2003 enterprice

client's :
windows xp sp1

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 23:50 ]

Verwijderd

Op je eerste vraag is zo natuurlijk geen antwoord te geven. Je geeft totáál geen informatie over de situatie. Welke OS's, hoe is de boel opgezet en ingesteld? Wat zegt Event Viewer (zowel op server als client)

Om je tweede vraag te beantwoorden; nee, dat kan niet. Als je dat per sé wilt kun je het beste TS gebruiken.

En een move Network Troubleshooting -> Windows Operating Systems

Verwijderd

nee, maar je kan ze wel laten synchronyseren e.d. en volgens mij staat in de how to van dit forum ook uitgelegd bij roeaming profiles hoed dit moet, dan moet ook je eerste probleem zijn opgelost

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 08:42:
nee, maar je kan ze wel laten synchronyseren e.d. en volgens mij staat in de how to van dit forum ook uitgelegd bij roeaming profiles hoed dit moet, dan moet ook je eerste probleem zijn opgelost
Ze worden automatisch gesynchroniseerd, als het goed is. Maar dat is niet zo bij de topicstarter, dus is er iets mis.

Maar aangezien hij niets vertelt over het hoe en wat van de servers, shares, waar de profiles staan, etc. kan niemand hem helpen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 11:09:
[...]

Ze worden automatisch gesynchroniseerd, als het goed is. Maar dat is niet zo bij de topicstarter, dus is er iets mis.

Maar aangezien hij niets vertelt over het hoe en wat van de servers, shares, waar de profiles staan, etc. kan niemand hem helpen.
ik probeerde hem aleen aar te helpen, dat hij niet alle info geeft is zijn fout, dat betekend dat sommige oplossingen niet werken, maar dat s zijn probleem

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 09:20

mutsje

Certified Prutser

Je kunt policy instelling Delete cached copies of roaming profiles in stellen deze vind je onder.

Computer Configuration\Administrative Settings\System\User Profiles\

Hier kun je alle zaken in principe regelen met betrekking tot roaming profiles.

[ Voor 5% gewijzigd door mutsje op 21-06-2004 15:17 . Reden: typo's enzo ]

Pagina: 1