Intel MCS85 System Design Kit - Wat is het nog waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-08 14:42

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Ik weet niet of dit topic hier in dit forum, of überhaupt op GoT thuishoort, maar ik heb een vraag die niemand echt kan beantwoorden.

Ik heb hier een Intel MCS-85 System Design Kit (die als ik me niet vergis gebouwd is in 1977) met bijbehorende voeding. Ik heb er zelf niet zoveel verstand van, en ik weet dan ook niet echt of er verschillende versies van dit board zijn, maar ik zal zo goed mogelijk beschrijven wat erop zit.

Op de CPU module staat de tekst P8085A, dus ik neem aan dat er een 8085 proc op zit. Op de RAM chip staat de tekst P8155, en op de ROM chip P8355.

Er zit op het board een hex toetsenbordje met daarboven een digitaal display voor geheugenadressen en bijbehorende waarden.

Mijn vraag is nu of iemand een idee heeft of dit wat waard is (het is zowat antiek :P), en zo ja, hoeveel? Ik wil hem niet direct verkopen, maar ben wel nieuwsgierig wat ik nou eigenlijk in huis heb. :)

Ik heb hem trouwens van een oom gekregen, die hem met het vuilnis wilde meegeven. :/

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://www.st.rim.or.jp/~nkomatsu/evakit/SDK85f.JPG
Dit is hem, maar dan zonder extra moduletjes op de linkerhelft, en ook geen BUS expansion drivers bovenaan rechts. :)

[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 20-06-2004 23:25 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hier hebben we een mooie topic voor:

Hoeveel is dit nog waard deel XVII

Ben benieuwd of Terw_Dan en December hiermee raad weten :+

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.