Toon posts:

DVD ISO branden op mac.

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bestaat er software waarmee ik een ISO naar DVD kan branden op een MAC?
zoja welke? Toast is alleen voor cd's volgens mij.......

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik zou zeggen, Google er eens op los.
Gebruik eens een search, geef eens aan wat je zelf al hebt geprobeerd.
Heb je uberhaupt geprobeerd een DVD iso te fikken met Toast?!?
Wie niet waagt, die niet wint. Een lege DVD er mee verneuken zal je niet zo snel gebeuren, als Toast er niet mee overweg kan.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Alstublieft: If you have an .iso file that you wish to burn to DVD-R using Toast 5. Toast ondersteund vanaf versie 5 DVD's. En volgende keer graag zelf zoeken :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
BredeP schreef op 20 juni 2004 @ 23:18:
Ik zou zeggen, Google er eens op los.
Gebruik eens een search, geef eens aan wat je zelf al hebt geprobeerd.
Heb je uberhaupt geprobeerd een DVD iso te fikken met Toast?!?
Wie niet waagt, die niet wint. Een lege DVD er mee verneuken zal je niet zo snel gebeuren, als Toast er niet mee overweg kan.
ik heb zelf geen MAC ter beschikking, maar ik wil graag een vriend helpen die een DVDtje wil branden maar alleen een MAC ter beschikking heeft. Hij heeft zelf niet extreem veel verstand van het ding dus het hier even navragen leek me handiger dan het hem zelf te laten uitvogelen. maar bedankt voor de hulp.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik brand zelf altijd DVD's met Toast 6.0, gaat prima hoor :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 23:24:
[...]

ik heb zelf geen MAC ter beschikking, maar ik wil graag een vriend helpen die een DVDtje wil branden maar alleen een MAC ter beschikking heeft. Hij heeft zelf niet extreem veel verstand van het ding dus het hier even navragen leek me handiger dan het hem zelf te laten uitvogelen. maar bedankt voor de hulp.
Dat vinden wij dus niet echt handig. Zoals je ook kan lezen in een van de twee stickeys (de policy) bovenaan dit forum verwachten we wat initatief voordat je een topic opent. Dit topic gaat dan ook dicht, en ik wil je vriendelijk verzoeken in het vervolg eerst zelf even te zoeken.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.