[XP]Na verwijderen spyware geen internet meer

Pagina: 1
Acties:

• Vjenne
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 08:53
Ok, ik kom hier echt niet meer uit. Op een computer van een buurman heb ik 600 entries van spyware verwijdert. Heel mooi, maar nu doet internet het niet meer. Er is een ADSL verbinding en het inbellen werkt ook nog gewoon. Een ping naar 127.0.0.1 werkt ook nog. Dit zou laten zien dat tcp/ip wel werkt?(las ik in ander topic) Een ping naar de gateway werkt ook(krijgt dus wel alles toegewezen, DNS etc.), maar niet naar een internet adres. MSN werkt ook niet meer, dus geen DNS fout.
In een ander topic stond dat ik TCP/IP protocol moest verwijderen maar dit kan dus volgens mij niet in XP. Een systeemherstelpunt terugzetten werkte om een een of andere manier niet meer.
Ik heb verder de installatie van het modem verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar ook dit was niet de oplossing. Ik hoop dat iemand enig idee hiervoor heeft.

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:37
Kan je die toegewezen DNS server pingen?
en dit ip? 216.239.59.104 (ip google) Want surfen naar www.google.com werkt dus niet neem ik aan..

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Verwijderd

Wat voor ADSL is er ik ken ze ook waar je een inlognaam en ww moet instellen
misschien is dat verloren gegaan?

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:57

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Probeer het programmaatje in onderstaande link eens;

http://www.spychecker.com/program/winsockxpfix.html

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Spyware problemen blijven in BV horen.

SA > BV :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:40

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Probeer eens met dit.. Hierdoor wordt je tcp-stack opnieuw geinstalleerd.. (Dus eigenlijk dat wat jij handmatig wou doen maar niet lukte..)

edit:
Tering.. ben echt blind aan het worden...

[ Voor 13% gewijzigd door FlipFluitketel op 21-06-2004 09:26 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Kijk eens met HijackThis of daar niets instaat van TCP/IP of DNS wat niet klopt.

Spybot S&D is meestal ook redelijk good in het nakijken van de TCP/IP stack.

• Vjenne
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 08:53
Ah heel erg bedankt voor de reacties. Ik kon niet eerder reageren, maar ik had idd al die winsockfix zelf gevonden. En waarachtig dit werkte!!! Hiervoor had ik ook nog ff TCP/IP gereset, dus weet eigenlijk niet welke van de twee het nu weer aan de praat heeft grekregen, maar het werkt iig weer.
Danke!
Pagina: 1