Ok, ik kom hier echt niet meer uit. Op een computer van een buurman heb ik 600 entries van spyware verwijdert. Heel mooi, maar nu doet internet het niet meer. Er is een ADSL verbinding en het inbellen werkt ook nog gewoon. Een ping naar 127.0.0.1 werkt ook nog. Dit zou laten zien dat tcp/ip wel werkt?(las ik in ander topic) Een ping naar de gateway werkt ook(krijgt dus wel alles toegewezen, DNS etc.), maar niet naar een internet adres. MSN werkt ook niet meer, dus geen DNS fout.
In een ander topic stond dat ik TCP/IP protocol moest verwijderen maar dit kan dus volgens mij niet in XP. Een systeemherstelpunt terugzetten werkte om een een of andere manier niet meer.
Ik heb verder de installatie van het modem verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar ook dit was niet de oplossing. Ik hoop dat iemand enig idee hiervoor heeft.
In een ander topic stond dat ik TCP/IP protocol moest verwijderen maar dit kan dus volgens mij niet in XP. Een systeemherstelpunt terugzetten werkte om een een of andere manier niet meer.
Ik heb verder de installatie van het modem verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar ook dit was niet de oplossing. Ik hoop dat iemand enig idee hiervoor heeft.