ik kan in het proggie nokia audio manager me mp3's overbrengen naar me nokia in de map muziekbestanden v/d galerij, maar ik zie niet de mmc card staan. ik moet nu iedere x de audiofile in de map muziekbestand verplaatsen naar me mmc.. maar volgens mij moet dit niet de bedoeling zijn, wil nl ook een mmc 256 kopen en als ik iedere x op deze wijze mp3's moet wegschrijven gaat er veel tijd inzitten. weet iemand hiervoor evt een oplossing op of al eerder een ervaring meegemaakt n.a.v. bovenstaande.. Bvd.
gewoon de mmc met zo'n reader aan je pc hangen en de mp3's naar de root ervan kopieren. iig zo werkt dat met mijn n-gage
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Welke Nokia precies? Het probleem klinkt namelijk bekend en ik geloof dat je er niet onderuit komt. Tenzij je Markvt's oplossing gebruikt natuurlijk.
...umm
Tja, een simpele reader doet wonderen, in je camera/nokia de kaart formateren en dan maar overpompen via een cardreader :-)
Tja, een simpele reader doet wonderen, in je camera/nokia de kaart formateren en dan maar overpompen via een cardreader :-)
There is no place like ::1
In je Galerij je bij je MMC de opties nemen een daar een naam aan je MMC geven (geh.kaart hern.) ff je GSM aan en uit en hij moet het zien.
Edit: Voortaan ff zoeken deze is staat ook gewoon in het 6230 topic. En welkom op GoT
Edit: Voortaan ff zoeken deze is staat ook gewoon in het 6230 topic. En welkom op GoT
[ Voor 33% gewijzigd door Zipsop op 20-06-2004 22:13 ]