Toon posts:

[PHP] Weegeven van tekst en FORM objecten

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag wanneer ik een bepaald antwoord heb gegegeven op een vraag, dat er automatisch zonder dat de pagina opnieuw geladen wordt, er tekst + form objecten worden weergegeven op een bepaalde positie(plek) van de html pagina.

Met PHP wordt de pagina opgebouwd. Ik heb geprobeerd met Javascript alle antwoorden af te vangen van de vragen. Alleen om deze dan op de pagina weer te geven is me niet gelukt.

Op de pagina van GOT->myreact aan de rechterkant zie je van de uitklap linkjes. Als je daarop klikt komen bijv. je reacties te staan. De pagina wordt niet opnieuw ingeladen. Dit wil ik dus ook graag hebben.

Ik heb al wat research gedaan op het NET, deze methode schijnt realizeerbaar te zijn met DHTML. Ik kon helaas geen goede tutorials vinden die deze materie behandeld. Daarom doe ik beroep op mijn mede proggers. Heeft iemand een nuttige tutorial of een goede tip.

Mijn dank is groot _/-\o_

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Even een paar puntjes aanstippen in je post :)

Om te beginnen heeft je probleem niets met PHP te maken. Je wilt alles clientside oplossen; je noemt zelf Javascript / DHTML. Dit is ook de hoek waarin je moet zoeken. Sterker nog, het is niet mogelijk met PHP zonder een 'postback' naar de server. Je zit met Javascript / DHTML dan ook fout in Programming & Webscripting; dit soort problemen horen thuis in Webdesign & Graphics. Zie voor meer informatie: P&W FAQ - HTML / javascript /css, etc...

Verder vraag je om tutorials; zowel in Webdesign & Graphics als Programming & Webscripting doen we hier niet aan. Een aantal staan er genoemd in de FAQ's van de forums; verder moeten tutorials wel te vinden zijn op sites als www.w3schools.com of www.google.com in het algemeen.

Samengevat: Je topic is verkeerd geplaatst; omdat het een zoekvraag is verplaats ik hem niet, maar doe ik hem dicht. :)

[ Voor 102% gewijzigd door gorgi_19 op 20-06-2004 21:29 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.