Toon posts:

Geheugen bij asus k8v Deluxe en amd 64 3000+

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb behoorlijk wat rond lopen zoeken, maar ik kom er toch niet helemaal uit.

Ik wil een asus k8v Deluxe met een amd 64 3000+ gaan kopen.
Ik heb verder een enermax voeding van 350W, een saffire 9600se 256mb en wil 2*80gb maxtor sata 7200rpm met 8mb

Ik wil graag 2*512mb geheugen erin.
Kan ik hiervoor alleen het geheugen gebruiken dat op de site van asus wordt vermeld? (max pc3200) of kan ik evt ook andere merken met pc3700 of 4000 gebruiken?

Voor de koeling. Is de standaard koeler die op de boxed versie zit voldoende, of kan ik beter een OEM versie kopen met een andere koeler (evt welke?)

Ik ben niet echt een overclocker

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 21:16:
of kan ik evt ook andere merken met pc3700 of 4000 gebruiken?
Ja, dat kan :) Zie de ervaringentopics hier in Processors, Mobo's & Geheugen en de overclocktopics in Die-Hard Overclocking & Cooling.

Een greep:
Het Grote Athlon 64 3000+ upgrade-kit topic
[rml][ OC & INFO] AMD Athlon64 OC resultaten deel 4[/rml]
Voor de koeling. Is de standaard koeler die op de boxed versie zit voldoende, of kan ik beter een OEM versie kopen met een andere koeler (evt welke?)

Ik ben niet echt een overclocker
Als je geen OC'er bent, dan is een boxed koeler prima zat :) Anders neem je maar de genoemde OC-ervaringentopic in Die-Hard Overclocking & Cooling door, daarin worden ook koelers genoemd danwel besproken.

Al met al vraagjes, waarop je de antwoorden makkelijk zélf had kunnen bedenken cq uitvinden. En zoals op het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uitgelegd, wordt dat hier op GoT wel van je verwacht. Dicht.

[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 20-06-2004 21:31 ]

Dit topic is gesloten.