Ik ben afgelopen week geslaagd voor m'n HAVO en ga volgend jaar naar de Academie voor Digitale Communicatie aan de HvU.
Voor deze studie wordt een laptop aangeraden.
De minimale systeemeisen die de opleiding vorig jaar stelde waren:
Nu zit ik een beetje te dubben wanneer ik de laptop ga aanschaffen. Ik wil de laptop het liefst wel ruim vóór het begin van de studie hebben, zodat ik de laptop een beetje kan installeren en afstellen naar mijn behoeftes.
Op 24 juli ga ik op vakantie, en rond 10 augustus ben ik weer terug.
Mijn vraag is of het verstandig is om nú een laptop te kopen, of dat het beter is om dat te doen nadat ik terug ben van vakantie. Zijn er bijvoorbeeld nog bijzondere vernieuwingen op komst?
Dell heeft op het moment namelijk wel een leuke aanbieding lopen, maar misschien is het nu dus een fout moment om een laptop aan te schaffen..
Alvast bedankt!
Voor deze studie wordt een laptop aangeraden.
De minimale systeemeisen die de opleiding vorig jaar stelde waren:
Ik zeg 'vorig jaar' omdat deze informatie volgens mij niet is geupdate voor het komende studiejaar.Een notebook moet voldoen aan de volgende minimale eisen:
- Processor, minimaal PentiumIII 1,8 of AMD1800 (type processor, AMD, P-III, P-VI of Celeron maakt niet uit)
- Intern geheugen, minimaal 256 Mb
- Video-geheugen minimaal 32 Mb
- Harde schijf, minimaal 20 Gb
- CD-Rom en floppy drive
- Schermgrootte 14 inch
- Netwerkkaart, bij voorkeur voor draadloze toegang (wireless)**.
Nu zit ik een beetje te dubben wanneer ik de laptop ga aanschaffen. Ik wil de laptop het liefst wel ruim vóór het begin van de studie hebben, zodat ik de laptop een beetje kan installeren en afstellen naar mijn behoeftes.
Op 24 juli ga ik op vakantie, en rond 10 augustus ben ik weer terug.
Mijn vraag is of het verstandig is om nú een laptop te kopen, of dat het beter is om dat te doen nadat ik terug ben van vakantie. Zijn er bijvoorbeeld nog bijzondere vernieuwingen op komst?
Dell heeft op het moment namelijk wel een leuke aanbieding lopen, maar misschien is het nu dus een fout moment om een laptop aan te schaffen..
Alvast bedankt!