Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waarvoor het knoopcelbatterijtje op het display dient?

Ik heb namelijk het disply van mijn Nokia 6210 vervangen, bij het nieuwe display zat er geen batterijtje op. Nu heb ik rare dingen...als ik ga bellen met een volle batterij, en tijdens het bellen ineens een piepje krijg dat mijn batterij op is! Mijn meter in display is dan bijna nul. Ook werkt de trilfuntie niet meer. Ik denk dat het batterijtje op het display daar voor dient??

Graag wat tips :)

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik zou gokken dat die bedoeld is om de instellingen van je telefoon vast te houden wanneer je accu 100% leeg (of eraf) zou zijn, dus dingen als datum/tijd, laatste oproepen e.d. Beetje zoals het batterijtje op je mobo dat de bios blijft voeden wanneer de pc geen stroom krijgt.

Nomen nescio

Verwijderd

dat baterijtje erin is niet voor het geheugen want als je de acu losklikt vergeet ie de tijd en de datum (3310) dus ik denk haast dat dit aleen is voor decontrole van de batterij maar wie heeft dat scherm erin gezet dan

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 18:40
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 21:48:
dat baterijtje erin is niet voor het geheugen want als je de acu losklikt vergeet ie de tijd en de datum (3310) dus ik denk haast dat dit aleen is voor decontrole van de batterij maar wie heeft dat scherm erin gezet dan
Dat is bij een 3310 misschien zo, bijv. bij mijn 6100 vergeet ie de tijd niet als je de batterij eruit haalt.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Misschien heeft jouw 6100 ook wel zo'n batterijtje erin zitten? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 21:48:
Die heb ik er zelf ingezet, maar kreeg het display zonder batterij geleverd, dus moest ik het er zelf inzetten, wat niet helemaal goed is gegaan volgens mij.
Pagina: 1