Toon posts:

Nec 1300: 1e keer branden lukt wel, 2e keer lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie herkent het volgende probleem met de NEC 1300

Als ik een dvd brand lukt het de 1e keer wel gewoon, maar als ik daarna een 2e dvd wil branden herkent ie het schijfje opeens niet meer. Moet mijn pc helemaal opnieuw opstarten waarna hij het meestal weer wel doet.

Ik heb een NEc 1300, Nero 6.1.3.15, firmware 1,0b en platinum +R 8X
heb al geprobeerd met andere firmware maar haalt niks uit.

Ligt dit aan de schijfjes? maar waarom kan ik de eerste keer wel gewoon branden?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

De 1300A heeft af en toe wat 'hitte' probleempjes, vooral wanneer de airflow in je kast niet optimaal is!

Ik heb daarom een kleine fan op de achterkant van m'n 1300A gemonteerd!

webOS all the way!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 18:33

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Voelt het schijfje warm aan als hij eruit komt? En dan bedoel ik echt eigenlijk een beetje "te" warm? Zo ja dan heb je een airflow probleem in je kast. Bekijk een aantal voorbeelden op dit forum van airflow en schaf een paar ventilatoren aan :Y) .

Ik kan me vergissen maar de 1300 gaat toch maar tot 4x DVD+R? Ben je die Platinum op 8x aan het branden door middel van een firmware hack oid? Dan is natuurlijk ook vragen naar problemen.

Ik heb zelf de NEC 2500 en icm platinum 8x kan ik meerdere achter elkaar branden zonder fouten. Dus aan de schijfjes zelf ligt het niet.

[ Voor 42% gewijzigd door Dukey op 21-06-2004 11:42 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Topicstarter
Nee gewoon op 4x.
Denk je dat als ik platinum 4x keer koop dat het probleem is opgelost of kan ik beter aan ander merk proberen?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:29
Kun je proberen...

Je kunt ook even een casefan bijplaatsen in je systeem. Hermanvh heeft gelijk dat er tegenwoordig nogal eens warmteproblemen ontstaan....

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

dominator schreef op 21 juni 2004 @ 21:05:
Kun je proberen...

Je kunt ook even een casefan bijplaatsen in je systeem. Hermanvh heeft gelijk dat er tegenwoordig nogal eens warmteproblemen ontstaan....
Als de 1e altijd werkt en de 2e niet, dan is het zeer waarschijnlijk een warmte probleem!

webOS all the way!

Pagina: 1