Ik heb een tijd geleden op mijn pc met intel pentium 733 windows xp proff. geinstalleerd. Ik had toen dat irritante probleem dat de computer na de melding 'u kunt afsluiten' niet vanzelf afsloot. Ik heb daarna altijd maar afgesloten met de knop 5 sec ingedrukt... Na lang zoeken hier en op het net kon ik niet de juiste oplossing hiervoor vinden... maar nu: mijn pc startte erg moeilijk xp op, na 10 proberen en opnieuw opstarten vanuit het 'foutief afsluiten' scherm start het eindelijk op. Daarna ging de pc opeens weer opstarten na een minuut of wat, constant opnieuw, xp laden, en dan na een minuut of wat alles geladen te hebben weer zomaar uit het niets opnieuw opstarten.
Na veel hier gelezen te hebben (over APM etc) heb ik maar besloten xp opnieuw te installeren, een schone start. Niet dus.... Zodra ik de registratiecode van xp moet intypen valt de pc uit en start ie weer opnieuw op! Hij heeft dus wel het hele systeem geinstalleerd etc.etc. maar zodra ik bij de code aankom en moet gaan typen, hoppa start ie opnieuw op....
Help! Ik moet mijn pc heftig gaan gebruiken deze week voor school en werk en nu houd ie ermee op! Iemand een idee? is mijn voeding opeens brak of heb ik een virus of?
Na veel hier gelezen te hebben (over APM etc) heb ik maar besloten xp opnieuw te installeren, een schone start. Niet dus.... Zodra ik de registratiecode van xp moet intypen valt de pc uit en start ie weer opnieuw op! Hij heeft dus wel het hele systeem geinstalleerd etc.etc. maar zodra ik bij de code aankom en moet gaan typen, hoppa start ie opnieuw op....
Help! Ik moet mijn pc heftig gaan gebruiken deze week voor school en werk en nu houd ie ermee op! Iemand een idee? is mijn voeding opeens brak of heb ik een virus of?
Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob