Asus K8V SE Deluxe dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb gister die moederbord gekocht.. en een AMD 64 3200+

en ik ging dus vrolijk alles aansluiten enzo. Maar toen ik alles had aangesloten en hem aan ging zetten, kreeg ik geen beeld... hoe kan dat??

mijn videokaart is een asus geforce mx400 en kheb nog 512 (2x 256mb DDR-ram PC2100 :S)

kan het aan mijn geheugen liggen? of ligt het aan mn geforce? die Geforce deed het nog voor dat ik die mobo en cpu aan ging sluiten.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want anders moet ik weer ff terug naar computerland gaan :(

alvast bedankt voor de replies

• scorched
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-08 21:35

scorched

Maximum Overdrive

Krijg je geen piepjes oid ? en daarbij, pc 2100 mem in een A64, weet niet of dat gaat werken...

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 16:05
misschien is je geheugen incompatible met het moederbord? probeer eens een reepje dat zeker goed is volgens de fabrikant. Je kan ook proberen om je geheugen in een andere bank te stoppen.

Heeft dat asus bord ook niet iets van een diagnostische tool onboard zodat je meteen een foutcode kan uitlezen?

Het ligt zeker niet aan het feit dat het geheugen pc2100 geheugen is, want daar draai ik op dit moment ook mee, in afwachting van mijn nieuwe geheugen

[ Voor 21% gewijzigd door brouwerpower op 20-06-2004 20:03 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

kan het aan mijn geheugen liggen? of ligt het aan mn geforce?
Dan test je het even? :)

Wel, dit is in ieder geval niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic hier in PMG te openen. Zoals duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uitgelegd, dien je eerst vooronderzoek te doen door o.a. de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum te raadplegen. Hier in PMG zijn dat dus de PMG FAQ en PMG Beleid. Daarin had je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kunnen vinden en in de startpost van het Beleid staat duidelijk uiteengezet hoe je het beste een "Help, mijn PC doet het niet!" topic moet openen ;)

Een tipje: lees voortaan de "Let op" tekst bovenaan in [New Topic] van elk subforum door, daarin staat namelijk een beknopte samenvatting van hetgeen je minimaal moet kennen cq uitvoeren vóór het plaatsen van een topic B)

Dit topic is gesloten.