Na het één en ander gekloot met mijn nieuwe Linksys WRT54G v2.0 heb ik getweakte firmware er opgezet. Dit werkte allemaal prima, maar het doel: internet werkend maken, was hiermee niet bereikt. Dus ik weer naar Linksys.com om de originele firmware te downloaden.
Na deze firmware te hebben geinstalleerd (via bladeren op de routerconsole) had ik helemaal geen connectie meer. Zelfs de reset knop werkt niet meer. Het blijkt dus dat ik de verkeerde firmware heb gedownload. Ik zou niet weten hoe ik hier aan gekomen ben.
De verkeerde firmware:
WRT54G_2.02.7_ETSI_code.bin <- kan iemand mij vertellen wat dit voor firmware is?
De goeie firmware:
wrt54g_2.02.7_US_code.bin
Wat kan ik nu (het beste) doen?
-192.168.1.1 is niet meer bereikbaar (ping)
-reset knop werkt niet meer (power lampje gaat na 5 seconden knipperen en thats it)
Na deze firmware te hebben geinstalleerd (via bladeren op de routerconsole) had ik helemaal geen connectie meer. Zelfs de reset knop werkt niet meer. Het blijkt dus dat ik de verkeerde firmware heb gedownload. Ik zou niet weten hoe ik hier aan gekomen ben.
De verkeerde firmware:
WRT54G_2.02.7_ETSI_code.bin <- kan iemand mij vertellen wat dit voor firmware is?
De goeie firmware:
wrt54g_2.02.7_US_code.bin
Wat kan ik nu (het beste) doen?
-192.168.1.1 is niet meer bereikbaar (ping)
-reset knop werkt niet meer (power lampje gaat na 5 seconden knipperen en thats it)