[php] shell_exec() argumenten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tibo-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-Tibo-

ow = teh

Topicstarter
Ik weet dat dit probleem vast binnen 20 seconden is op te lossen maar na er een paar uur na te turen zie ik echt geen enkele fout meer.

PHP:
1
shell_exec("C:\\putty.exe -load SessieNaam -pw MijnPw -m C:\\InputFile.txt");

Dit heeft het gevolg dat putty idd wordt opgestart maar alle argumenten zijn niet doorgekomen helaas. Deze regel in een commandprompt typen heeft wel het gewenste effect.

exec(), system(), popen(), proc_open() geeft hetzelfde probleem. Een commando uitvoeren als "dir c:\\" gaat verder prima. Het gebruik van escapeshellarg() danwel escapeshellcmd() heeft verder ook geen effect.

Inmiddels denk ik haast dat de combinatie met putty gewoon de fout geeft maar ik hoop dat iemand mijn foutje ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:21

xiD

12345

-Tibo- schreef op 20 juni 2004 @ 17:37:
Ik weet dat dit probleem vast binnen 20 seconden is op te lossen maar na er een paar uur na te turen zie ik echt geen enkele fout meer.

PHP:
1
shell_exec("C:\\putty.exe -load SessieNaam -pw MijnPw -m C:\\InputFile.txt");

Dit heeft het gevolg dat putty idd wordt opgestart maar alle argumenten zijn niet doorgekomen helaas. Deze regel in een commandprompt typen heeft wel het gewenste effect.

exec(), system(), popen(), proc_open() geeft hetzelfde probleem. Een commando uitvoeren als "dir c:\\" gaat verder prima. Het gebruik van escapeshellarg() danwel escapeshellcmd() heeft verder ook geen effect.

Inmiddels denk ik haast dat de combinatie met putty gewoon de fout geeft maar ik hoop dat iemand mijn foutje ziet.
C:\\putty.exe -load SessieNaam -pw MijnPw -m C:\\InputFile.txt : werkt wel?

------------------

dan moet je het probleem dus niet gaan zoeken in je php-code maar in het putty command dat je geeft, ik zal eens kijken of het mij wel lukt

moet je niet met -l nog een loginnaam aangeven?

[ Voor 16% gewijzigd door xiD op 20-06-2004 17:56 ]

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tibo-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-Tibo-

ow = teh

Topicstarter
Nee putty wordt dan wel opgestart maar dan moet ik alles zelf handmatig instellen. De argumenten komen op de een of andere manier dus niet door bij putty zelf.