Toon posts:

Problemen met acer aspire 1300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een laptop gekocht, maar nu als ik er een dvd in stop loopt het geluid niet met het beeld samen. Net of de videokaart het beeld niet aankan. Dus als ik het fullscreen afspeel zijn er problemen, en als ik hem gewoon in een klein scherm afspeel werkt alles perfect. Kan ik dit probleem verhelpen? Of hoort dit zo. Want ik heb niet een laptop aangeschaft met dvd om hem vervolgens niet te gebruiken.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:00

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Hoi. Welkom op GoT.
Als je een topic opent, zoals dit, dan is het de bedoeling dat je ons voorziet van informatie. Iemand die dan later een soortgelijk probleem heeft, kan dan een eventuele oplossing vinden. Kan je dus eea in je post toevoegen, dit kan via het 'edit' icoontje, rechtsbovenaan je post.

Antwoord op je vraag:
Nee, het hoort niet zo.

Het lijkt me een softwarematig probleem, heb je dit met de meegeleverde software? Wat is het voor software? Wat voor OS heb je? Laatste patches en ander vermaak staan erop? Dan zou je eens kunnen kijken of Acer nog een update heeft. Zo niet, zou ik even bellen met Acer dat je het hier niet mee eens bent. Of is het een tweedehands gevaarte?

Mocht je het oplossen, post je je oplossing dan ook even?

ping 127.212.23.124