Toon posts:

[VB6] INET FTP Upload controle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende is het probleem. Bij het uploaden van een file naar een FTP server wil ik graag weten of dit bestand al bestaat. Zo ja, moet er een vraag komen of het overschreven moet worden. Ik heb dit al geprobeerd door eerst het bestand te downloaden, maar dat vind ik te omslachtig.
Iemand een idee hoe je dit het beste kunt doen?

Het moet met INET.

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

IK heb hier niet veel ervaring mee, maar is het niet mogelijk om eerst de size op te vragen van het bestand op de ftp server, waarna deze antwoord met ofwel de grootte, ofwel een reply dat het niet bestaat.
Adhv de grootte kan je de gebruiker dan ook nog eens een keuze geven.

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
INET is zeker een FTP component? Je zou eens kunnen kijken of je via dat component de directory listing kan opvragen. Dan kan je in de directory listing kijken of het bestand al bestaat.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Verwijderd

Topicstarter
Denhomer schreef op 20 juni 2004 @ 16:16:
IK heb hier niet veel ervaring mee, maar is het niet mogelijk om eerst de size op te vragen van het bestand op de ftp server, waarna deze antwoord met ofwel de grootte, ofwel een reply dat het niet bestaat.
Adhv de grootte kan je de gebruiker dan ook nog eens een keuze geven.
Ik heb alleen geen flauw idee hoe je de grootte van een bestand (via FTP) opvraagt.

INET is idd een FTP component

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Dan zul je toch moeten gaan kijken wat voor mogelijkheden je component aanbied. Als je component je die mogelijkheid niet geeft, dan houd het op. Maar er zit toch zeker wel wat documentatie bij dat component waarin beschreven wordt wat je er allemaal mee kan doen?

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

http://msdn.microsoft.com...ternettransfercontrol.asp
Hier vind je alle info over je component, dit zou toch genoeg info moeten geven.
Pagina: 1