Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
geachte deskundigen,

Heb voor vaderdag een Bluetooth USB Adapter c.q. dongle gekregen
om zodoende met mijn Morotola V525 en mijn pc te kunnen datauitwisselen.

De Cd installatie liep volgens mij wel gladjes, heb ook een snelkoppeling icoon op mijn bureaublad.

Wanneer ik via mijn telefoon kies voor "verbinding" - Bluetooth koppeling"
- setup - vind mij dan versching het bluetooth icoontje op mij telefoonschermpje al knipperend.

Binnen een minuut verdwijnt het icoontje weer..

Wat doe ik verkeerd... en wat kan ik er allemaal mee...

Sorry misschien stel ik wat voor jullie simpele vragen maar ik behoor echt tot die dummies.... :(

Ik hoop dat je jullie mij op weg kunnen helpen

bedankt alvast
Jim
;)

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
met de je telefoon moet je eerst opzoek naar "gepaarde aparaten" dit hoort zo ergens in je blue tooth menu te staan.

daarnaast kan je even op de website van de fabrikant van de bluetooth adapter kijken, bij de nokia is het namelijk zo dat je eerst nieuwe drivers van de website van sitecom moet downloaden om nokia met de sitecom adapter te laten werken

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
je moet de telefoon pairen de eerste maal, gebruki hiervoor je bluetooth wizzard. De motorola V525 moet je binnen een minuut pairen of ermee contact maken anders schakelt bluetooth weer uit (beveiliging van motorola) Als je energie aanzet op je gsm, bluetooth menu hiervoor gebruiken dan kan je eigen pc altijd met je foon contact maken :)