BP6+V6600 Deluxe en win2k pro

Pagina: 1
Acties:

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-08 17:54

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

Topicstarter
met deze combo heb ik wat problemen met het afspelen van video bestanden, avi,mpg en die zooi. Zodra ik ook maar een avi of een mpeg open dan slaat ie zoweizo vast, en dan ook echt vast, toetsenbord wil niks meer muis doet ook niks, alleen de reset en de powerknop is dan nog een oplossing.

Ook met die nieuwe 3.79 beta1 drivers waar dat nieuwe VR picture viewer inzit gaat ie ook weer zo vast als en huis zitten.

Het opnieuw installen van win2k helpt ook niet wat dat is al een paar keer gedaan.

Heb hier 2x 366@550 op 2.0V draaien maar het verhogen naar 2.1 maakt het alleen maar erger, dan gaat ie spontaan vast lopen, zelfs met alpha koelers erop, en warmer dan 40 wordt het zaakje niet.

Als iemand van jullie een oplossing weet graag!!!

• Oezie Woezie
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

ligt denk ik aan win2k want ik heb het ook maar dan met een P3 450 en een viper 770 met win2k

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

Verwijderd

Dat heb ik dus ook met de 3D Prophet!!!! Onder windows98 werkt alles wel zonder problemen. Het ligt dus of aan Win2k of aan NVidia's drivers. De ene keer draait alles (spellen,films) en de andere keer loopt ie vast als hij op full-screen springt.

BTW 3.79??? Waar heb je die vandaan?

• TriLithium

TriLithium

Topicstarter
3.79 beta 1 zijn van asus, staan gewoon op hun site

kut dus win2k zit te etteren, fijn is dat

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Zijn die drivers dan wel Multi processor geschikt?

Heb ik met een teles kaartje gehad. Inbellen ok, 5 seconden data versturen ok, daarna bevroren. Enkel reset helpt dan nog.

• TriLithium

TriLithium

Topicstarter
zit opzich wel iets in, maar als oezie woezie het ook heeft met z'n p3 450 en een viper 770 dan lijkt me dat iets anders, maar ik kan me er wel in vinden
Pagina: 1