hallow mensen
ik heb weer een vaag probleem hier, namelijk het volgende:
sinds 1 week doet me dvd brander nogal vaag. als ik een dvd brand op 2.4 speed dan gaat dit allemaal goed, dvd+r van traxdata..
met een beetje hd gekraak tussendoor krijg ik dan toch een goed dvdtje...
maar als ik met me princo dvd-r's op 4x wil branden, dan begint nero te flippen, of me brander
want als ik dus op 4x brand dan zie ik tijd resterend, 0:00 minuten terwijl de dvd pas op 46% ofzo is....
afijn, de dvd wordt keurig netjes verder gebrand, maar ik vind het maar irri hoor....
dit proces heeft dan 12 minute geduurd, normaal voor 4x dvdtje branden

klik voor groter, anders hele layout verneuking... beetje wazig maar toch, hij doet het wel goed, als je em helemaal vergroot...
als de dvd uiteindelijk op 100% is, dan heeft ie er 29 minute over gedaan, gewoon 2.0 speed dus!! daarvoor heb ik geen 4x dvd brander....
wat ik al geprobeerd heb om het op te lossen:
1) gesearched, probleem niet kunnen vinden
2) nero opneiuw geinstalled, zelfde probleem
3) andere versies geprobeerd van nero, ook nix
4) andere -r schijfjes gebruikt, nog het probleem...
5) dvd brander in een andere pc geprobeerd, same problem..
6) firmware upgegrade, ook niets....
zucht, en nu?
ik zat er zelf aan te denken dat me pc het niet aan kon, maar eerst heeft ie het ook goed gedaan, en nu dus niet meer.... vage shit allemaal
alvast bedankt...
EDIT: tis een sony dw-u10a
specs pc:
athlon 2400xp
512 ddr
nero 6.0.0.11
ik heb weer een vaag probleem hier, namelijk het volgende:
sinds 1 week doet me dvd brander nogal vaag. als ik een dvd brand op 2.4 speed dan gaat dit allemaal goed, dvd+r van traxdata..
met een beetje hd gekraak tussendoor krijg ik dan toch een goed dvdtje...
maar als ik met me princo dvd-r's op 4x wil branden, dan begint nero te flippen, of me brander
want als ik dus op 4x brand dan zie ik tijd resterend, 0:00 minuten terwijl de dvd pas op 46% ofzo is....
afijn, de dvd wordt keurig netjes verder gebrand, maar ik vind het maar irri hoor....
dit proces heeft dan 12 minute geduurd, normaal voor 4x dvdtje branden
klik voor groter, anders hele layout verneuking... beetje wazig maar toch, hij doet het wel goed, als je em helemaal vergroot...
als de dvd uiteindelijk op 100% is, dan heeft ie er 29 minute over gedaan, gewoon 2.0 speed dus!! daarvoor heb ik geen 4x dvd brander....
wat ik al geprobeerd heb om het op te lossen:
1) gesearched, probleem niet kunnen vinden
2) nero opneiuw geinstalled, zelfde probleem
3) andere versies geprobeerd van nero, ook nix
4) andere -r schijfjes gebruikt, nog het probleem...
5) dvd brander in een andere pc geprobeerd, same problem..
6) firmware upgegrade, ook niets....
zucht, en nu?
ik zat er zelf aan te denken dat me pc het niet aan kon, maar eerst heeft ie het ook goed gedaan, en nu dus niet meer.... vage shit allemaal
alvast bedankt...
EDIT: tis een sony dw-u10a
specs pc:
athlon 2400xp
512 ddr
nero 6.0.0.11
[ Voor 3% gewijzigd door enira op 20-06-2004 12:47 ]
Twitch: Phyloni1