Toon posts:

[Ghost2k3] 'Fragmented disk' foutmelding bij restoren? *

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dag, zit met een probleem. Bij het "restoren" van mijn image, wat normaal gesproken goed gaat, krijg ik nu een foutmelding. Ik heb 4 partities ( windows, emule, mp3, games ) en de image staat op games.

Nu krijg ik na het selecteren van de image, en waar ik heb aangewezen op welke partitie ik hem wil dumpen, de volgende melding

" Unable to succesfully defragment the Virtual Partition file. This is problaby due to your disk being to fragmented, we recommend that you run the Windows Disk Defragmenter and run this task again. See your Windows documentation for more details"

Feit is, dat de doelpartitie leeg is? Dus fragmenteren?! Ook naar andere partities geven dezelfde melding

Ik hoop dat iemand een oplossing weet..

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aangezien Ghost geen Windows Operating Systeem is, mag naar SA :)

norton ghost 2003 > [Ghost2k3] 'Fragmented disk' foutmelding bij restoren? *
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ehh, ligt het aan mij of is die link die je net gaf een link naaar de verkeerde foutmelding? Mijn foutmelding is unable to defragment

Ehh, vergeet het vorige maar weer. Maargoed jongens, beetje hulp is wel graag gewenst, aangezien ik de leeftijd heb dat ik geen engels beheerd?!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 12:51 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:50:
Ehh, ligt het aan mij of is die link die je net gaf een link naaar de verkeerde foutmelding? Mijn foutmelding is unable to defragment

Ehh, vergeet het vorige maar weer. Maargoed jongens, beetje hulp is wel graag gewenst, aangezien ik de leeftijd heb dat ik geen engels beheerd?!
Tjah.. Je zou bijvoorbeeld gebruik kunnen maken van een vertaalmachine om erachter te komen wat er staat :) Het grootste deel van de informatie op het Internet is immers engels en we kunnen niet alles vertalen / voorkauwen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate