Aangezien mijn 4 maanden oude acer vernield is doordat iemand er een blikje cola overheen heeft gegooid moet ik weer een nieuwe kopen. Alleen ik wil zeg maar graag weten wanneer de opvolger van 1511Lmi komt in diezelfde prijsklasse.(1449 euro) Kortom is er een acer roadmap voor notebooks net als bij intel/amd voor processoren...??
Bel acer even of kijk op de site zou ik zeggen
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Op de site kan ik het niet vinden. En acer supportlijn moet je voor betalen. Ze hebben wel zo'n infolijn maar ik betwijfel of die griet daar het antwoord op weet.
Verwijderd
oew, gezellig Alex! Na vanavond kunnen we gezellig samen een nieuwe laptop uitzoeken -> m'n Jewel heeft het ook begeven, voor de 6e keer maar liefstVerwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:32:
Op de site kan ik het niet vinden. En acer supportlijn moet je voor betalen. Ze hebben wel zo'n infolijn maar ik betwijfel of die griet daar het antwoord op weet.
(garantieregelen: Na x keer reparatie krijg je je geld terug).
Ik denk dat ik ook voor Acer ga, weet alleen nog niet welke.
(deze is misschien wel interessant! http://www.pczaak.nl/cata...th=57_75&products_id=1590)
Ik ga toch voor een AMD 64 bit en ik wil toch wel 3000 3dmark 2003 puntjes halen... Op zicht eigenlijk ook wel logisch dat er geen roadmap is, anders zou iedereen gewoon wachten tot de dag dat de nieuwe gereleased wordt. Maar ja als iemand nog wat hoort over de 1512/1513 LMI(?)....