Toon posts:

Sony DAV SB300

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik las dat de gloednieuwe SONY DAV SB300 op 21 mei gereleased werd,

"http://www.sony.nl/PageView.do?site=odw_nl_NL&page=ProductHome&section=nl_NL_Products&productmodel=%2FHome+Cinema+Systems%2FHCS+Surround+Kit+%26+DVD+Player%2FDAV-SB300&productcategory=%2FHome+Cinema+Systems%2FHCS+Surround+Kit+%26+DVD+Player"
sorry voor de lange url :)

richtprijs +-600€

heeft iemand deze al gekocht of weet iemand specificaties over de dvd speler die erinzit? want op sony.nl staat daar niet zoveel over

heeft soms iemand de vroegere versie of de htp-1900? pros/cons voor sony?

Verwijderd

als je de url nou ff een andere naam geeft dan is de layout ook weer goed ;)
edit: leuk ding, maar zijn die zuilen niet erg laag?

Sony DAV SB300

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 13:30 ]

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Ik moet zeggen dat ik vind dat de Sony DAV Home Cinema setjes aardige instappers voor het geld zijn. Beneden staat een DAV S-300 en ook al was het dan het instapmodel, het klinkt gelijk een klok voor films. Tuurlijk geen Bioscoopgeluid, maar wel veel aardiger als tvboxjes alleszins.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Verwijderd

Ik heb ook die DAV S-300 gekocht enkele jaren geleden. Toen ik thuis kwam en mijn gekopieerde cd's het niet dede voelde ik me toch flink bekocht. Daarna een dvd speler bij de Boerenbond!!! B) gekocht en dat ding vreet werkelijk alles.

Het geluid van de DAV S-300 is bij films goed, maar bij radio of cd is het wat minder.

Mijn volgende set wordt geen set, maar losse onderdelen.

• TomSwinnen

TomSwinnen

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 15:15:
Ik heb ook die DAV S-300 gekocht enkele jaren geleden. Toen ik thuis kwam en mijn gekopieerde cd's het niet dede voelde ik me toch flink bekocht.
Had ik niet zoveel problemen mee, aangezien ik veel legale cd's heb. Sony is trouwens snel daarna op de markt gekomen met eentje die wel alles slikt.
Het geluid van de DAV S-300 is bij films goed, maar bij radio of cd is het wat minder.
Zeker akkoord, voor muziek is het écht niets. :/ Dan klinkt een midisetje ofzo nog beter. Maar voor films voldoet het toch voor de gemiddelde huiskamer hoor.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Ik ben niet zo weg van die DAV setjes. Blikkeriger geluid dan de andere merken alles-in-1 setjes en de subwoofers geven niet echt veel bas. Persoonlijk vind ik JVC het beste op alles-in-1 gebied, maar Pioneer mag er ook zijn.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• TomSwinnen

TomSwinnen

JT schreef op 20 juni 2004 @ 16:04:
Ik ben niet zo weg van die DAV setjes. Blikkeriger geluid dan de andere merken alles-in-1 setjes en de subwoofers geven niet echt veel bas. Persoonlijk vind ik JVC het beste op alles-in-1 gebied, maar Pioneer mag er ook zijn.
Hmm, ik vind de DAV beneden anders alles behalve blikkerig klinken. Zelfs warm bij momenten, en bij muziek gewoon té warm. ( eerder dof dan.) Subwoofer geeft beneden ook wel wat, maar dat is waarschijnlijk eerder het effect van in een hoek te staan.

Verwijderd

Topicstarter
ik had ook een dav s300 en vond die muziek zeer goed, helemaal niet blikkerig hoor

en die hoogte: die boxen zijn 1meter, is dat te laag?

• TomSwinnen

TomSwinnen

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 11:11:
en die hoogte: die boxen zijn 1meter, is dat te laag?
Gouden regel, als je op je sweetspot zit ( je zitplaats dus ) moeten je oren ongeveer op de hoogte van de tweeters komen.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Eva, het enige wat ik je kan aanraden: ga is in de winkels luisteren en vergelijken :)

En idd, dat vergat ik ook te melden, dof/gemis aan hoog, zeker bij muziek.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
dus eigelijk best niet kopen voor de radio en cd/mp3 speler die erin zit?
is dat voor alle 'Home cinemas in the box' zo?

Verwijderd

Zoals je ziet liggen de meningen nogal uit één. De één vind het geluid warm de ander weer blikkerig, je hebt aan deze meningen dan ook helemaal niks. Alleen wat jij vindt telt. Ga zelf dus een bij een winkel luisteren.

Ik zou je bij deze het dwingende advies willen geven nou eens de Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime goed door te nemen. De door jouw geopende topics voldoen consequent niet aan de policy.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.