Apple(flap)?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vieze
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2021
Zwerver + blaataaps,

Ik ben content met de oplossing. Ik ben best bereid te geloven dat blaataaps het grappig bedoelde, ik ken hem? verder niet en zal dus ook niet oordelen. Echter ongetwijfeld zullen de vele varianten op de naam Microsoft ook vaak alleen maar grappig bedoeld zijn... en affijn, wat lul ik nog, jullie hebben het aangepast. Vrede!

Dat die reeks off-topic berichten weggehaald zijn snap ik, ik had ook beter moeten weten dan weer te reageren op reacties, sorry hiervoor!

Ik zal nog wat rond blijven lopen hier, ook al zal het nog wat wennen blijven aan het - naar mijn smaak - wat al te strenge regime. Er is tenslotte genoeg moois hier op GoT en de door jullie bereikte oplossing toont tenminste aan dat de mods hier zichzelf ook aan hun eigen regels houden.

Nou eigenlijk hoeft er dus niets meer publiekelijk bediscussieert te worden en ben ik dus oneigenlijk bezig hier, maar ja, ben ook niet van zins iemand te schoppen verder dus...

Groet Vieze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar gaat dit over?
en waarom post je het als je tevreden bent met de afhandeling?, en ook al ben je niet tevreden, dan zou je wellicht beter kunnen mailen?

Je maakt me nieuwsgierig waar het over gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Issues tussen moderator <--> user behoor je per email/ICQ/MSN/etc af te handelen. Lieve Adjes is bedoeld voor beleid/policy/FAQ issues die een subforum of heel GoT aandaan :)

Zie ook de Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 20% gewijzigd door BalusC op 20-06-2004 12:03 ]

Dit topic is gesloten.