hoi hoi,
Ik begin me een beetje te ergeren aan het volgende:
Ik heb ooit een topic geopent
de titel was: "waar komen ze verdomme toch vandaan?"
dit tot grote ergernis van een medegebruiker op GoT die zich ergerde aan het woord "verdomme"
Ik heb er niet echt begrip vaan maargoed, mij was gevraagt de woorden "godverdomme, verdomme, godver en gvd" niet meer te gebruiken. (door HlpDsK)
Ik was het ook hier niet echt mee eens maar vondt mijn account op GoT toch iets belangrijken dan een paar woordjes.
zo'n 2 keer was ik het vergeten en daar kreeg ik ook direct een pushmsg voor.
naja, excuses.
Ik had HlpDsK ook medegedeelt dat er meerdere mensen zijn op dit forum die de woorden in kwestie vaker gebruiken op GoT.
De reactie van HlpDsK was duidelijk, topic reporten via topic report, mail of icq.
Naja, topic report een paar keer geprobeert maar er werdt niets aan gedaan.
En nu zie ik alweer een topic die er gebruik van maakt
Wat is dat verdomme voor k*t-scheids!!! :(
Ook HlpDsK reageert in dit topic en er wordt simpelweg niets aan de topic titel verandert.
Is dit een complot of hoe zit het?

en mogen die woorden nu wel of niet?
Ik begin me een beetje te ergeren aan het volgende:
Ik heb ooit een topic geopent
de titel was: "waar komen ze verdomme toch vandaan?"
dit tot grote ergernis van een medegebruiker op GoT die zich ergerde aan het woord "verdomme"
Ik heb er niet echt begrip vaan maargoed, mij was gevraagt de woorden "godverdomme, verdomme, godver en gvd" niet meer te gebruiken. (door HlpDsK)
Ik was het ook hier niet echt mee eens maar vondt mijn account op GoT toch iets belangrijken dan een paar woordjes.
zo'n 2 keer was ik het vergeten en daar kreeg ik ook direct een pushmsg voor.
naja, excuses.
Ik had HlpDsK ook medegedeelt dat er meerdere mensen zijn op dit forum die de woorden in kwestie vaker gebruiken op GoT.
De reactie van HlpDsK was duidelijk, topic reporten via topic report, mail of icq.
Naja, topic report een paar keer geprobeert maar er werdt niets aan gedaan.
En nu zie ik alweer een topic die er gebruik van maakt
Wat is dat verdomme voor k*t-scheids!!! :(
Ook HlpDsK reageert in dit topic en er wordt simpelweg niets aan de topic titel verandert.
Is dit een complot of hoe zit het?
en mogen die woorden nu wel of niet?
Imperfectionist.