Toon posts:

Bios update asus P4c800e deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
probleempje. Ik heb zojuist via Asus update utility mn bios geupdate. Vervolgens start mn pc opnieuw op en gaat direct naar mn bios. Ik druk op exit zonder de aanpassingen op te slaan. Gevolg: pc start wel op maar krijg dezelfde melding als toen ik hem ongeinstalleerd binnen kreeg:

please insert proper media etc...

Ik verwacht dus dat het aan mn instellingen van mn bios ligt maar daar heb ik dus geen verstand van. (idd ik had er dan ook vanaf moeten blijven). Wat moet ik veranderen zodat hij weer werkt??

Job

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:04
Bootvolgorde in je BIOS aanpassen??

Wat meer informatie zou trouwens wel makkelijk zijn. Heb je er toevallig een diskette inzitten? Start je op van een P-ATA of een S-ATA schijf? Hoe staat je bootvolgorde nu ingesteld?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem de handleiding van je moederbord door :) Als je deze niet kunt vinden, dan kun je het nog altijd van de Asus website downloaden. Als bepaalde termen jou niets zeggen, dan kun je gewoon de FAQ van dit subforum raadplegen, daarin staan twee linkjes naar websites met uitgebreide BIOS-info. Anders kun je de termen nog altijd door Google en GoT-search heen jagen.

Inkoppertje: jouw PC moet iig van de HDD booten ;)

Hier op GoT wordt in ieder geval van de gebruiker verwacht dat hij/zij research pleegt eer er een topic wordt geopend. Dat staat ook duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] beschreven. Bij deze verzoek ik je dan ook om deze alsnog aandachtig door te nemen.

Een tipje: neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in [New Topic] van elk subforum door eer je een topic opent. Daarin staat namelijk wat je minimaal moet kennen cq uitvoeren B)

[ Voor 41% gewijzigd door BalusC op 20-06-2004 11:02 ]

Dit topic is gesloten.