Trial van Norton Antivirus 2004 uninstallen...

Pagina: 1
Acties:

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-08 22:05
Hallo allemaal,

Vanmiddag Norton 2004 Professional aangeschaft en geprobeerd te installeren, maar als ik ga installen via de cd krijg ik de melding dat er een nieuwere versie van Norton al op de computer is geinstalleerd. Ik heb hiervoor namelijk een trial-versie op mijn pc gehad.

Als ik naar het software scherm ga zie ik alleen maar Livereg (symantec corporation) en liveupdate 1.90 (symantec corporation) staan.
Er staat dus geen norton antivirus bij :(

Via de website van Symantec heb ik een registerbestand gedownload en gerund, maar dit leidde tot een compleet leeg windows scherm na het opstarten :(

Via systeemherstel heb ik windows weer normaal werkende gekregen.

Is er iemand die dit euvel ook al heeft meegemaakt of iemand die weet hoe ik handmatig norton kan uninstallen?

Bvd

Verwijderd

ja , je moet allebei de bestanden zowel ; Livereg en Liveupdate verwijderen in het software scherm.

pc opnieuw opstarten en ff kijken of er nog een map staat in program files, staat die ernog dan eerst verwijderen.

Daarna gewoon cd erin duwen en klaar.

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 10:41:
ja , je moet allebei de bestanden zowel ; Livereg en Liveupdate verwijderen in het software scherm.

pc opnieuw opstarten en ff kijken of er nog een map staat in program files, staat die ernog dan eerst verwijderen.

Daarna gewoon cd erin duwen en klaar.
Bij het verwijderen van symantec livereg krijg ik de volgende melding:
Symantec livereg can not be removed at this time because because following applications require this component: Norton Antivirus

Liveupdate kon ik wel verwijderen, maar nadat ik opnieuw heb opgestart kan ik de map Norton Antivirus niet verwijderen omdat Avapp.log nog in gebruik is :?

Verwijderd

komt er een pico bij je window(s) klok te staan van Norton ??, als dat zo is dat ff uitschakelen.

Het kan ook zijn dat je ff via --> uitvoeren , en dan msconfig op moet starten en dan bij tabblad opstarten kijkt of daar nog iets staat van Norton, dat ff uitfinken en opnieuw opstarten en daarna mapje verwijderen.

daarna opnieuw cd erin duwen.

Succes

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nippletwister schreef op 20 juni 2004 @ [b]10:24[/b]:
Vanmiddag Norton 2004 Professional aangeschaft en geprobeerd te installeren, maar als ik ga installen via de cd krijg ik de melding dat er een nieuwere versie van Norton al op de computer is geinstalleerd. Ik heb hiervoor namelijk een trial-versie op mijn pc gehad.
offtopic:
Klopt niet helemaal volgens mij.. ;)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Al eens geprobeerd in de veilige modus?

• Pittemans
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:19
Probeer even te zoeken op Norton in je computer. Alles wat deze vind van het antivirus moet je dan even verwijderen. Ik zou ook voor de zekerheid even je register nalopen op norton antivirus. Alles wat hij hier vind kan je dan verwijderen. Dit heb ik ook gedaan. Je bent wel ff wat langer bezig maar bij mij werkte het
Succes

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kijk hier even naar :)

Removing Norton SystemWorks™ after Add/Remove Programs does not work

Dat werkt volgens mij namelijk ook voor AV/2004 :)

[ Voor 14% gewijzigd door Spider.007 op 20-06-2004 11:43 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Vlassie1980
Dit registerbestand heb ik inderdaad ook al gebruikt, maar dit leidde dus tot een compleet lege desktop (geen taakbalk, pictogrammen, start menu enzo)

Via systeemherstel had ik dit dus weer gefixt (staat ook in startpost) ;)

Verder heb ik het ook al in de veilige modus geprobeerd maar daar kon ik de installer van Norton via de cd niet draaien: er werd aangegeven dat ik in de veilige modus bezig was en dat de installer werd afgesloten

Iemand nog andere ideeen :?

EDIT: ik had inderdaad gistermiddag moeten zetten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Vlassie1980 op 20-06-2004 14:46 ]

Verwijderd

Je moet (de juiste) rnav tool draaien, dat zou je probleem moeten verhelpen.
Kun je vinden op de symantecsite, zorg er wel voor dat je - zoals al ik aangaf - de juiste versie gebruikt. :)
Pagina: 1