welke versterker het beste? nad 3020i of yamaha rx-385

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• plastronneke
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-12-2010
ik heb hier twee versterker, en binnenkort heb ik wat betere speakers dan ik nu heb. ik luister ook op twee plaatsen naar muziek en heb daarom twee stereo-installatie.
nu wil ik in mijn "salonnetje" de beste set neerzetten. mijn toekomstige speakers komen dan ook daar. ik zou daar ook de beste versterker bij willen hebben.
over die yamaha rx-385 vind ik geen review op het net. ik weet dus ook niet hoe die zich verhoudt in kwaliteit tegenover die nad 3020i.
ik weet dat de yamaha wel wat luider zal kunnen, maar dit maakt niet zo uit voor mij, de kwaliteit van de muziek (en het andere geluid, want die zal ook op mijn pc aangesloten zijn).
heeft er iemand van jullie ervaring met deze versterkers?

• EL_Loco
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

plastronneke schreef op 20 juni 2004 @ 09:34:
ik heb hier twee versterker, en binnenkort heb ik wat betere speakers dan ik nu heb. ik luister ook op twee plaatsen naar muziek en heb daarom twee stereo-installatie.
nu wil ik in mijn "salonnetje" de beste set neerzetten. mijn toekomstige speakers komen dan ook daar. ik zou daar ook de beste versterker bij willen hebben.
over die yamaha rx-385 vind ik geen review op het net. ik weet dus ook niet hoe die zich verhoudt in kwaliteit tegenover die nad 3020i.
ik weet dat de yamaha wel wat luider zal kunnen, maar dit maakt niet zo uit voor mij, de kwaliteit van de muziek (en het andere geluid, want die zal ook op mijn pc aangesloten zijn).
je hebt nu dus die 2 versterkers in huis :?
dan is het toch gewoon goed luisteren :?
* EL_Loco snapt er niet veel van

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Je hebt ze zelf, welke vind jij de beste klinken??

dooddoener in dit forum: Jij moet er naar luisteren, dus jij bent de enige die de juiste keus kunt maken..

You don't need eyes to see, you need vision

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 19:49
plastronneke schreef op 20 juni 2004 @ 09:34:
Heel simpel, ga luisteren... Audio apparatuur is zo persoonlijk dat je niet af kunt gaan op wat iemand zegt. Kwalitatief zijn beide versterkers goed, maar voor de rest moet je gewoon uitgebreide luistertests doen met je eigen CD's.

[ Voor 14% gewijzigd door golfdiesel op 20-06-2004 09:41 ]

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

• plastronneke
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-12-2010
sorry, dit was ik inderdaad ook van plan.
maar het zou toch altijd tof zijn om een mening van een derde te horen. ook van mensen met veel ervaring hierin.
ik ben niet van plan om blind op advies van hier af te gaan, maar toch is het altijd plezant om een mening een ervaren iemand erbij te hebben.

edit: ja, ik heb die twee versterkers in huis. ik woon nog bij mijn ouders, en heb een studeer en een slaapkamer (in elke kamer staat er één). ik studeer af en ga van mijn studeerkamer een soort salonnetje maken.

[ Voor 27% gewijzigd door plastronneke op 20-06-2004 09:50 ]