Toon posts:

Voodoo 2 overclocken??

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Heb ik er wat aan als ik mijn Creative 3DBLASTER voodoo2 overerclock?
Ik heb een celeron 433 die ik denk ik ga overclocken naar 540 als dat kan. en verder 64MBram..
oja moet ik dan trouwens ook een cooler op mijn voodoo zetten??
en als ik mijn pcu ga overclocken kan mijn voodoo daar tegen?

Verwijderd

Als je je videokaart gaat overklokken heeft dat wel degelijk zin: de fps in games gaat omhoog. :) Als je te ver overklokt en/of niet goed koelt merk je dat vanzelf wel. De boel loopt vast of je krijgt hele weirde graphics. Je kan zo`n programma gebruiken waar je alleen een schuifje naar rechts moet verplaatsen en voor de rest alles vanzelf gaat. Probeer het en je ziet vanzelf wat er gebeurt.

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Waar haal je zo'n programma vandaan?? (welke)

En hoe ga jij het doen Christiaan?? Ik heb namelijk ook zo'n voodoo2 en ben dit ook van plan.

The Champ

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat programmatje ..
je kan dat halen op de 3dfx site gewoon de update driver voor je voodoo 2 ff downloaden en dan zit dat er bij..

maar kan je eigenlijk wel een cooler op deze kaart gooien en zo ja waarop op dan want er zitten nergens gaatjes ofzo om een coolerer op te pleuren

Btw ik draai nu rally championchip 2000 op 800x600 tussen de 25fps en 30fps..
als ik hem op 1024 wil zetten dan lukt dat niet .. hij schakelt terug en als ik hem nu ga overclocken.. kan die dan wel op 1024??

Verwijderd

800x600 is de maximale resolutie die je videokaart kan produceren. Wil je hoger dan moet je zorgen voor een SLI-opstelling.(twee V2 naast elkaar in 1 computer) Of natuurlijk een andere kaart. :)Dat fannetje krijg je toch wel vast aan de heatsink of niet dan? Leef je uit met schroefjes, plakband, secondelijm of wat dan ook. Succes

Verwijderd

www.powerstrip.com
en dan koelblokjes erop,
moet zeker;
met mn k6-3/400 draait ie op 800x600 op tilt!
gaat verekkes ok!

Verwijderd

Topicstarter
Tilt..... ok ??????????????????

Verwijderd

Hmm je kan het ook heel Easy via je register doen.

Maarja gebruik maar fijn zo'n proggie kun je overal vinden op internet :)

Ik zelf heb ook een Voodoo II @ 100Mhz draaien. Met een beetje een vette Slot Cooler eronder hangen en ik RACE weer vrolijk verder.

Sniper Logged out....
Pagina: 1